اینستاگرام ویژگی Story را به تب Explore اضافه کرده است

شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام برای افزایش تعداد کاربران Stories، این ویژگی نوپا را به تب Explore در اپلیکیشن خود اضافه کرده است.
تبلیغات

چندی پیش اینستاگرام بخش جدیدی را به سرویس خود اضافه کرد که Stories نام دارد. این بخش جدید از طریق نواری که در بالای صفحه‌ی اصلی نمایش فید تصاویر قرار دارد، در دسترس است. در صورت انتشار یک Story توسط افرادی که دنبال می‌کنیم، می‌توان تصویر وی را در نوار بالا مشاهده کرد که نشان از وجود یک Story جدید است. حال اینستاگرام برای اینکه کاربران بیشتری را به این ویژگی جدید جذب کند، بخش Stories را به تب Explore اضافه کرده است. استوری‌های نمایش داده شده در صفحه‌ی Explore نیز براساس یافته‌های اینستاگرام از علایق شما همچون تصاویر و ویدیوهای همین تب، بصورت انتخابی نمایش داده خواهد شد.

اینستاگرام پیش از این نیز اعلام کرده بود که بخش Stories را به تب Explore خواهد آورد، چراکه تب مورد نظر را باید یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌هایی خواند که کاربران از آن در این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند. در این بخش اینستاگرام ویدیوها و تصاویری را براساس فعالیت‌های پیشین که شامل تماشای تصاویر و ویدیوها است، انتخاب می‌کند. براساس اطلاعات ارائه شده، این بخش هم‌اکنون بصورت روزانه میزبان بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر است.

اضافه شدن Story به تب Explore به معنای بازدید بیشتر از این امکان جدید برای کاربرانی است که از استوری استفاده کرده و تصاویر و ویدیوهایی را به این طریق به اشتراک می‌گذارند. البته باید به این نکته اشاره کرد که استوری حساب‌های کاربری در بخش اکسپلور نمایش داده می‌شوند که در حالت دسترسی عمومی باشند.

با توجه به جدید بودن استوری در اینستاگرام، این بخش با رویکردهای متفاوتی توسط کاربران روبرو شده است. با این وجود اضافه شدن این ویژگی به صفحه‌ی Explore نشان از این دارد که اینستاگرام از سیاست خود برای اضافه کردن استوری راضی است و در پی گسترش هر چه بیشتر آن است. اغلب افرادی که از شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده می‌کنند، استوری اینستاگرام با تقلید از ویژگی مشابهی می‌دانند که در اسنپ‌چت پیش‌تر وجود داشت.

نظر شما در مورد این ویژگی جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات