شیائومی Mi Note 2 روز ۴ آبان معرفی خواهد شد

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به اعلام رسمی شرکت Xiaomi، گوشی Mi Note 2 در 25 ماه اکتبر معرفی خواهد شد.
تبلیغات

یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های شرکت شیائومی Mi Note 2 است. این موبایل که از آن به عنوان پرچمدار Xiaomi نیز یاد می‌شود مدتها است که ذهن طرفداران این برند را معطوف به خود کرده است.

شایعات متعدد و اخبار گوناگون از سخت افزار و قابلیت‌های این گوشی تا به امروز نیز مورد بحث بوده و خوشبختانه انتظار برای معرفی و عرضه‌ی آن بیش از چند روز به طول نمی‌انجامد.

بر اساس اعلام رسمی کمپانی شیائومی قرار است می نوت 2 در ۲۵ ماه اکتبر معرفی شود. نکته‌ی جالب در خصوص این معرفی حضور بازیگر معروف هنگ کنگی آقای Tony Leung به عنوان مجری و سخنران این مراسم است.

tony leung

به نظر می‌رسد اخباری که پیش از این در خصوص خمیده بودن صفحه‌ نمایش OLED این پرچمدار ذکر شده بود نیز درست است در عین حال بر اساس اخبار غیر رسمی این نمایشگر توسط کمپانی ال جی تولید خواهد شد. قرار گیری دوربین دوگانه به شکل عمودی نیز از جدیدترین شایعات پیرامون می نوت ۲ بوده است.

وجود پردازنده‌ی اسنپدارگون 821، رم ۴ و ۶ گیگابایتی، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و استفاده‌ی احتمالی از لمس سه بعدی از جمله ویژگی‌های این گوشی خواهند بود. قیمت این موبایل حدود ۶۰۰ دلار برآورد شده است و به نظر می‌رسد این مبلغ به عنوان قیمت پایه خواهد بود.

با توجه به مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ و قیمت رقابتی این گوشی در برابر آیفون، می‌توان منتظر فروش بالای این گوشی در سراسر جهان بود.

نظر شما در مورد قیمت و امکانات گوشی می نوت ۲ چیست؟ آیا تمایل به خرید این محصول دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات