با اپلیکیشن Bitwalking در ازای پیاده روی خود پول دریافت کنید

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که انگیزه لازم را برای پیاده روی یا دویدن به منظور کاهش وزن ندارید، پس بهتر است به سراغ اپلیکیشن Bitwalking بروید، چراکه این اپلیکیشن در ازای پیاده‌روی پول پرداخت می‌کند.
تبلیغات

در صورتی که انگیزه‌ی خاصی برای پیاده‌روی، دویدن و کاهش وزن ندارید و همواره ترجیح می‌دهید تا در هر شرایطی از خودرو برای رسیدن به مقصد استفاده کنید، پس بهتر است اپلیکیشن Bitwalking را مورد استفاده قرار دهید، چراکه این اپلیکیشن در ازای پیاده‌روی شما، پول پرداخت می‌کند. شاید تصور کنید که پول پرداخت شده توسط این اپلیکیشن واقعی نیست و ارزش خاصی ندارد، در حالی که این چنین نیست و با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان پول‌های مجازی دریافت شده را به راحتی به پول واقعی تبدیل کرد. در صورت استفاده از این اپلیکیشن و قدم زدن، به ازای هر قدم مبلغی به حساب شما اضافه می‌شود که این مبلغ با واحد دلار بیت‌واکینگ است که با علامت $BW نمایش داده می‌شود. این پول را می‌توان از طریق این اپلیکیشن بصورت آنلاین خرج کرد یا آن را تبدیل به پول واقعی کرد.

در وب‌سایت Bitwalking در خصوص سرویس ارائه شده چنین اظهار نظر شده است:

ما معتقدیم که هر شخصی باید آزادی و توانایی درآمدزایی را داشته باشد. قدم زدن به اندازه‌ای برابر برای تمام مردم ارزشمند است و این ربطی به محلی که کاربر زندگی می‌کند و شخصیت وی ندارد. چیزی که مهم است، مسافتی است که کاربر در یک بازه‌ی زمانی مشخص طی می‌کند.

این اپلیکیشن فارغ از اینکه شما چه کسی بوده یا در کجا زندگی می‌کند، بصورت برابر به همه خدمات می‌دهد. این سرویس را می‌توان گزینه‌ی بسیار خوبی برای استفاده در کشورهای در حال توسعه خواند که اغلب سفرهای درون شهری بصورت پیاده انجام می‌شود. مالاوی و کنیا جزو اولین کشورهایی بودند که این اپلیکیشن‌ در آن‌ها آغاز به کار کرد. سالیم آدام، یک معلم IT در کشور مالاوی است که به کسب درآمد ۲۶ دلاری در ماه از طریق بیت‌واکینگ اشاره کرده است.

هنوز یک نرخ تبدیل جامع برای تبدیل دلار بیت‌واکینگ به دلار آمریکا وجود ندارد و این موضوع برای تبدیل شدن به یک استاندارد در نقشه‌ی راه کمپانی توسعه دهنده قرار دارد.

براساس قوانین بیت‌واکینگ هر ۱۰٫۰۰۰ قدم در این سرویس یک دلار بیت‌واکنیگ حساب می‌شود. پس از آنکه این سرویس راه‌اندازی شد، شماری از کشورها و کمپانی‌ها نیز به حمایت از این سرویس پرداختند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کمپانی ژاپنی Murata اشاره کرد که یک دستبند هوشمند را برای شمارش تعداد قدم‌ها و درآمد کسب شده در بیت‌واکینگ توسعه داده است. شنیده‌ها نشان از این دارد که تولیدکنندگان کفش نیز آمادگی خود را برای مشارکت در این طرح اعلام کرده‌اند. همچنین احتمالا در اینده بانک‌ها نیز در امر تبدیل پول الکترونیکی به پول واقعی با بیت‌واکینگ همکاری کنند.

نظر شما در مورد چنین سرویسی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات