سامسونگ به انفجار گلکسی نوت 7 تعویض شده در پرواز هواپیمایی Southwest واکنش نشان داد

شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ اعلام کرده پس از بررسی گلکسی نوت ۷ منفجر شده در پرواز Southwest که به ادعای مالک نسخه تعویض شده بود، دلیل انفجار را اعلام می‌کند.
تبلیغات

آخرین گزارش منتشر شده از انفجار گلکسی نوت ۷ مربوط به آتش گرفتن این گوشی هوشمند در جیب یکی از مسافران پرواز شرکت هواپیمایی Southwest است. به نظر می‌رسد مسائل متعددی پشت پرده‌ی انفجار این گوشی بوده که قضیه را پیچیده‌تر از پیش کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی در زمان انفجار درون جیب کاربر بوده است. با توجه به واکنش شرکت‌های هواپیمایی جهان به گلکسی نوت ۷، این کاربر در زمان ورود به هواپیما، گوشی خود را خاموش کرده است. بسیاری از شرکت‌های هوایی در جهان پس از انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ از مسافران درخواست می‌کنند تا در صورت به همراه داشتن این گوشی، آن را خاموش کنند. موضوعی که این انفجار را جالب‌تر می‌کند این است که به ادعای مالک، گلکسی نوت ۷ وی جزو نسخه‌هایی است که سامسونگ آن‌ها را تعویض کرده است.

سامسونگ در واکنش به این موضوع چنین اظهار نظر کرده است:

تا زمانی که گلکسی نوت ۷ مورد نظر را بررسی نکنیم، نمی‌توان تایید کرد که آیا این مشکل مستقیما مربوط به گلکسی نوت ۷ بوده یا خیر. ما در حال انجام مذاکرات برای دریافت گلکسی نوت ۷ از Southwest هستیم. پس از آنکه این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توانیم به روشنی در مورد علل حادثه صحبت کنیم.

سامسونگ در این خصوص توضیحات بیشتری نیز ارائه کرده است:

سامسونگ به خوبی از نگرانی اپراتورهای مخابراتی و کاربران گلکسی نوت ۷ در اثر اخبار منتشر شده در مورد انفجار گلکسی نوت ۷ تعویض شده، آگاه است. ما قصد داریم تا به سرعت تحقیقات در این زمینه را پیش برده و دلیل این انفجار را پیدا کنیم. در صورتی که ما به این موضوع پی ببریم که یک مشکل وجود دارد، اقدامات سریع را در جهت رفع آن انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم دوباره این اطمینان را به کاربران بدهیم هر گزارشی را با اهمیت بالا مورد بررسی قرار می‌دهیم و از صبر و شکیبایی تمام علاقمندان به محصولات سامسونگ تشکر می‌کنیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات