گوگل برای عرضه گوشی های پیکسل در نیویورک فروشگاه احداث می‌کند

شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوگل تصمیم گرفته برای فروش گوشی‌های هوشمند جدیدش، پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، در شهر نیویورک فروشگاه تاسیس کند.
تبلیغات

گوگل چند روز قبل جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را با نام پیکسل و پیکسل‌ایکس‌ال رونمایی کرد. اما زمان مورد انتظار برای عرضه‌ی این محصولات به بازار چندان طولانی نخواهد بود چراکه غول دنیای جستجوگرهای اینترنتی اعلام کرده از روز ۲۰ اکتبر (۲۹ مهرماه)، گوشی‌های جدید خود را در دسترس مشتریان قرار خواهد داد. البته علاقمندان می‌توانند دو گوشی یاد شده را به طور مستقیم از طریق اپراتور Verizon یا وب‌سایت خرده‌فروشی BestBuy نیز خریداری کنند. ولی در این صورت اجبارا باید از خدمات اپراتور مورد اشاره استفاده کنند. اما روش خرید آنلاین معمولا بهتر است چراکه مشتریان در این شرایط می‌توانند مدل آنلاک شده گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را خریداری و سپس از خدمات اپراتور مورد نظر خود استفاده کنند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

در هرحال، گوگل به منظور کمک به عرضه‌ی بهتر محصولات جدید خود، تصمیم گرفته تا در ۲۹ مهرماه (۲۰ اکتبر) در شهر نیویورک یک فروشگاه فیزیکی نیز تاسیس کند تا کاربران بتوانند پیش از خرید با این دو گوشی کار کرده و سپس مستقیما نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. بدین طریق می‌توان پیش از پرداخت وجه از اینکه این خرید ارزشش را دارد یا خیر اطمینان حاصل کرد. این فروشگاه قرار است در خیابان 96 Spring احداث شود و تا به این لحظه ساعات کاری آن مشخص نشده، ولی می‌توان گفت که زمان فعالیت فروشگاه‌های معمولی نسبت به آنچه گوگل قصد تاسیس آن را دارد، بیشتر است. در حقیقت این کمپانی یک دامین اینترنتی جدید را هم برای فروشگاه فیزیکی خود ایجاد کرده که با مراجعه به آدرس popup.withgoogle.com می‌توانید از آن دیدن کنید. در این وب‌سایت محصولاتی که تماما توسط گوگل تولید شده‌اند قرار داده می‌شود و با توجه به اینکه گوگل دستگاه‌های مختلفی را ساخته، می‌توان انتظار داشت که فروشگاه‌های بیشتری در آینده‌ی نزدیک احداث شود. در حال حاضر فقط شهر نیویورک در این وب‌سایت درج شده است. احتمالا گوگل قصد دارد تا این روش عرضه‌ را بررسی کند تا در صورت دریافت بازخوردهای مناسب، تعداد فروشگاه‌های خود را افزایش داده و در شهرهای دیگر نیز نسبت به احداث مراکز خرید فیزیکی اقدام کند.

اگر با دو گوشی‌هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال آشنایی ندارید بد نیست بدانید که این دو محصول از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برند و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این دو دستگاه اندروید خالص را اجرا می‌کنند و اولین محصولاتی محسوب می‌شوند که دستیار شخصی جدید گوگل اسیستنت در آن‌ها قرار داده شده است. همچنین باید گفت که گوشی‌های امسال گوگل همانند گوشی‌های سری نکسوس، جزو اولین محصولاتی خواهند بود که بروزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید برای آن‌ها عرضه می‌شود. علاوه بر این، امتیاز بدست آمده برای دوربین این دو گوشی از هر گوشی‌هوشمند دیگری که تا کنون معرفی شده بالاتر بوده و می‌توان گفت با بهترین محصولاتی مواجه هستیم که تا کنون گوگل تولید کرده است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا احداث فروشگاه‌های فیزیکی می‌تواند در میزان فروش گوشی‌های هوشمند جدید گوگل موثر باشد؟ لطفا دیدگاه‌ خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات