مایکروسافت Surface Hub را برای تغییر تنظیمات قلم سرفیس پرو 3 ارائه کرد

یک‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت اپلیکیشن Surface Hub را به منظور بهبود عملکرد قلم استایلوس Surface Pro 3 عرضه کرد. این شرکت پس از بروزرسانی فرم‌ور (میان‌افزار یا سفت‌افزار) قلم دستگاه خود، با عرضه‌ی اپلیکیشن Surface Hub امکان اجرای دو شخصی‌سازی جدید را برای دارندگان Surface Pro 3 فراهم کرده که این دو امکان شامل تنظیم سطح حساسیت فشار قلم و کنترل دکمه‌ی آن است.
تبلیغات

 کنترل سطح حساسیت به فشار در این اپلیکیشن تقریبا حالت ساده و پایه‌ای داشته اما گزینه‌ی ارائه شده توسط آن برای رفع مشکل کسانی که احساس می‌کنند قلم دستگاه نیاز به فشار یا نگه داشتن زیادی برای اعمال اثر دارد مفید خواهد بود. در هر حال دارندگان سرفیس پرو 3 که نیاز به سطح حساسیت کمتری در قلم دستگاه دارند ممکن است با مشاهده‌ی تنظیمات پایه‌ای این برنامه نا امید شوند. این سطح از تنظیمات پایه‌ای احتمالا برای اغلب کاربران سرفیس پرو 3 کافی خواهد بود و سطح مناسبی از انعطاف‌پذیری را در برنامه‌هایی نظیر Fresh Paint فراهم خواهد کرد.

متاسفانه بخش تنظیمات شخصی‌سازی کلید قلم نیز در Surface Hub بسیار پایه‌ای است. تنها کاری که با تنظیمات این بخش می‌توان انجام داد این است که مشخص کنید با فشردن کلید بالای قلم سرفیس، نسخه دسکتاپ برنامه OneNote اجرا شود یا اپلیکیشن مترو OneNote. همچنین هیچ گزینه‌ای نیز برای شخصی‌سازی کلیدهای جانبی وجود ندارد که البته مایکروسافت تصمیم دارد این مورد را در آینده به برنامه‌ی خود اضافه نماید. اما در هر حال فعلا با همین تنظیمات پایه‌ای روبرو خواهیم بود. همچنین باید گفت اگر از کاربرانی هستید که بصورت مرتب از OneNote استفاده می‌کنند، احتمالا بهتر است همچنان به استفاده از تنظیمات مترو ادامه دهید چرا که نسخه دسکتاپ این برنامه با قابلیت فشردن دوگانه‌ی کلید قلم به شکل مناسبی کار نمی‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات