دعوتنامه‌ها ارسال شد؛ اپل رویداد ۲۴ مهر ماه را تایید کرد

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
اپل دعوتنامه‌ها را برای رویداد معرفی آیپد‌های جدید ارسال کرد. در این مراسم که ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود آیپد ایر ۲ و به احتمال بسیار فراوان آیپد مینی ۳ معرفی شوند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به صورت معمول تصاویر دعوتنامه‌های اپل مرموز است. همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید این‌بار لوگوی اپل رنگارنگ طراحی شده و خطی بلند آن را امتداد داده است. چیزی می‌توان از جمله گفته شده و طراحی نشان تجاری اپل دریافت؟ نه زیاد؛ چیز زیادی را نمی‌توان متوجه شد، مگر اینکه این سبک طراحی و شعار را نشانی از برنامه اپل برای معرفی یک آیپد طولانی و بزرگ در نظر بگیریم. البته فکر نمی‌کنیم این ایده بسیار عالی باشد. اما ممکن است، همچنین ممکن است به چیز دیگری مثل تلویزیون اپل اشاره داشته باشد.

گفته می‌شود آیپد ایر ۲ بهبود‌های جزئی مثل مجهز شدن به سنسور تاچ آیدی و پردازنده قوی‌تر و البته شاید دوربین بهتر را دریافت کند. هنوز با قطعیت نمی‌دانیم اما شایعات می‌گویند نام آیپد مینی جدید تغییر می‌کند و اپل در ۲۴ مهر ماه این تبلت جدید کوچک را آیپد ایر مینی صدا خواهد زد.

باید منتظر نسخه‌های پرو آیپد‌ها باشیم؟

شایعاتی در این باره هم وجود دارد. برخی می‌گویند تولید تبلت ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو با تاخیر زیادی مواجه شده است و به همین خاطر احتمال معرفی آن در این رویداد بعید به نظر می‌رسد.

البته منتظر خواهیم بود اپل در این مراسم از انتشار نهایی سیستم عامل Yosemite و مک‌های جدید نیز صحبت کند. آیا بالاخره iMac رتینا تولید و عرضه خواهد شد؟ شاید هم قرار است مک‌بوک لمسی رونمایی شود. باید نشست و دید که در این مراسم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات