رویترز: فیس‌بوک به جمع کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی ارائه خدمات سلامتی می‌پیوندد

جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد اخیرا ارائه‌ی محصولات و سرویس‌ها در زمینه‌ی سلامتی و تجهیزات مرتبط با سلامتی در دنیای فناوری طرفداران زیادی پیدا کرده است، چراکه پس از ارائه‌ی چنین خدماتی از سوی کمپانی‌هایی چون گوگل و اپل، حال گزارش‌هایی در مورد پیوستن فیس‌بوک نیز به جمع این کمپانی‌ها منتشر شده است.
تبلیغات

 براساس گزارشی که توسط رویترز منتشر شده، فیس‌بوک در حال مذاکره با متخصصان حوزه‌ی پزشکی و همچنین تشکیل تیمی برای تهیه و توسعه‌ی اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی در حوزه‌ی پزشکی است. علاوه بر سرویس‌های معمول در رابطه با پزشکی، اخباری به گوش می‌رسد که براساس آن فیس‌بوک در حال توسعه و طراحی سرویسی است تا افراد مبتلا به یک بیماری خاص به‌راحتی قابلیت ارتباط با یکدیگر را داشته باشند. این محصول مطمئنا با هدف انتشار اطلاعاتی است که افراد مبتلا به یک بیماری خاص تمایل به اشتراک‌گذاری آن‌ها را برای آگاه‌‌سازی سایر افراد دارند.

شنیده‌های پیشین نیز حکایت از این دارند که فیس‌بوک از مدت‌ها پیش علاقمند به ورود به حوزه‌ی پزشکی را داشته و قراردادن Status با نام Organ Donor در فیس‌بوک از سال ۲۰۱۲ انگیزه‌ی این کمپانی برای ورود به این حوزه را بالاتر برده است. باید به این نکته اشاره کرد که اضافه شدن این حالت به Life Eventهای فیس‌بوک منجر به کاهش ثبت‌نام‌ها به‌منظور دریافت ارگان از ۱۳٫۰۵۴ عدد به ۶۱۶ عدد در روز شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات