امتداد پارسه، تنها مرکز ارائه کننده خدمات پس از فروش سرفیس پرو 3 در ایران

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
مطالعه 3 دقیقه
مرکز خدمات پس از فروش امتداد پارسه به تازگی مشغول به کار شده و تنها شرکت کشور است که سرفیس پرو 3 را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.
تبلیغات

سالها است که نام مایکروسافت به عنوان یک شرکت مشتری محور برای کسانی که حتی آشنایی کوچکی با دنیای کامپیوتر دارند آشنا است. اما از جدیدترین اقدامات هوشمندانه و همین طور شاید نمایش قدرت این شرکت ارایه محصولی کاربردی به نام Surface است.

Surface نه تنها یک تبلت ظریف و زیبا، بلکه یک لپ‌تاپ تمام عیار و همچنین یک دفترچه یادداشت کلاسیک با قلم دیجیتالی ویژه است که می تواند تمامی نیازهای کامپیوتری یک کاربر را مرتفع سازد. مخاطبین این دستگاه کسانی هستند که به دنبال استفاده واقعی از تبلت به عنوان لپ تاپ هستند.

مدیران, مهندسین, وکلا, خبرنگاران, هنرمندان, گرافیست‌ها، پزشکان و متخصصینی که استفاده حرفه ای از نرم افزارهای ویژه دارند می‌توانند نهایت بهره وری را از Surface تجربه کنند. از آنجایی که این محصول همزمان با عرضه آن در دیگر کشورها, در ایران توسط شرکت «امتداد پارسه» قابل دسترسی است به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم.

Surface با هدف ارایه تبلتی با تمامی امکانات یک لپ‌تاپ توسط مایکروسافت, در سه مدل RT ،Pro 2 ،Pro3 عرضه شدکه جدیدترین و کامل‌ترین نسل این محصول Surface Pro 3 است که به تازگی توسط شرکت «امتداد پارسه» وارد بازار ایران گردیده است.

از مزایای ظاهری Surface Pro 3 با کالاهای هم ارز می توان علاوه بر کیفیت ساخت فوق‌العاده و مهندسی طراحی هوشمندانه به زیبایی و ظرافت و جنس بدنه منیزیمی آن در قطر 9 میلیمتر و وزن 800 گرم با رنگ نقره ای اشاره کرد. پایه این دستگاه با قابلیت انعطاف در وضعیت‌های گوناگون بوسیله لولاهای مستحکم و قابل اعتماد از ویژگی‌های منحصر به فرد آن در راحتی استفاده با شرایط مختلف قلمداد می‌شود.

طراحی ویژه قاب و کیفیت تصویر Full HD Plus برای اولین بار با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و همینطور زاویه دید وسیع در حالت های مختلف با شفافیت بالا و تراکم مناسب پیکسل‌ها, کیفیت تصویری بی‌نظیری را در 12 اینچ فراهم آورده است که در سخت‌ترین زاویه دید، تصویری با کیفیت را مشاهده خواهید کرد. Surface با صفحه Multi-Touch یا چند لمسی بودن خود این امکان را برای کاربر فراهم آورده تا نقاط مختلف لمس شده به طور همزمان شناسایی گردیده و حیطه کار با دستگاه گستردگی بیشتری پیدا کند.

همچنین کیبورد Surface که به طور مغناطیسی و بسیار ساده به دستگاه متصل یا جدا می‌شود دارای Touchpad Mouse یا موس لمسی است که کاملا مشابه موس لپ‌ تاپ عمل می‌کند. این کیبوردها در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه شده و همچنین به کوشش شرکت «امتداد پارسه» کیبورد فارسی این دستگاه در ایران قابل دسترسی است.

علاوه بر اینها دوربین 5 مگاپیکسل در عقب و جلو, باطری با طول عمر بالا و حفظ 8 ساعت شارژ تنها مزیت های رقابتی Surface نیستند چرا که نسخه کامل ویندوز 8.1 نصب شده بر روی دستگاه برای تمامی کسانی که با صدها نرم‌افزار تحت ویندوز کار می‌کنند مزیتی گرانبها است.

site-emtedad-parse

Surface علاوه بر قابلیت اتصال کارت Micro SD دارای یک پورت USB و یکPort Mini Display است, علاوه بر این دیگر مبدل‌های پورت این دستگاه از جمله پورت های Mini Display To HDMI و Mini Display To VGA و USB To LAN توسط شرکت «امتداد پارسه» ارایه شده و قابل تهیه است.

قلم دیجیتالی تبلت Surface از دیگر مشخصه های قدرتمند این دستگاه است چرا که قابلیت های کاربردی و تنظیمات شگفت آور سه دکمه بر روی این قلم باعث می شود تا چه راست دست باشید یا چپ دست از تکنولوژی و انتخاب مایکروسافت به عنوان تبلت یا لپ تاپ نهایت لذت را ببرید.

همچنین نرم افزار One Note ویژه Surface بر روی دستگاه نصب شده که با فشردن دکمه بالای قلم در کسری از ثانیه می‌توان از تبلت به عنوان دفترچه یادداشت یا سررسید استفاده کرد. همین طور شرکت «امتداد پارسه» در این زمینه برای جلب رضایت مشتریان قلم های یدکی این دستگاه را برای کاربران آماده کرده است تا در صورت گم شدن یا استفاده غلط از قلم, هیچگونه مشکلی در تهیه مجدد آن در بازار وجود نداشته باشد.

در آخر نوید اینکه شرکت امتداد پارسه علاوه بر ارائه Surface برای فروش, اطلاعات و آموزش کاربردی در نحوه استفاده از این محصول را به همراه یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ممتاز امتداد پارسه و همچنین لوازم جانبی مورد نیاز را در کشور فراهم آورده است. لذا می توان برای اولین بار با خاطری آسوده در هر شرایطی, از تکنولوژی مایکروسافت با تبلتی که لپ‌تاپ شما هم هست به همراه گارانتی ویژه آن در ایران لذت ببرید و هوشمندی را احساس کنید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت mysurface.ir مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات