۱۰ درصد کاربران گلکسی نوت 7 را با گوشی متفاوتی تعویض کرده‌اند

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حدود ۱۰ درصد از دارندگان Note 7 گوشی خود را با مدلی به غیر از سری گلکسی نوت تعویض کرد‌‌ه‌اند.
تبلیغات

کمپانی سامسونگ یکی از سخت‌ترین دوران فروش گوشی‌های هوشمندش را می‌گذراند. با وجود امکانات متنوع و کاربردی نوت 7، اتفاقات پیش آمده این محصول ارزشمند را عملاً به حاشیه برد. همزمانی انفجار باتری‌های برخی از مدل‌های نوت ۷ با معرفی و عرضه‌ی گوشی آیفون 7 وضعیت فروش را برای سامسونگ بیش از پیش سخت کرده است.

در آمریکا حدود نیم میلیون نوت ۷  که بیم آن می‌رفت دچار سانحه شوند تعویض شده‌اند. سامسونگ هم در بیانیه‌ای اعلام کرده است که پروسه‌ی تعویض گوشی‌های معیوب با مدل‌های سالم هنوز نیمی از راه خود را پیموده است.

در ادامه‌ی این بیانیه اعلام شده است حدود ۹۰ درصد از تعویض کنندگان همچنان تمایل به دریافت نوت ۷ جدید داشتند. بنابراین حدود ۱۰ درصد از افرادی که برای تعویض گوشی خود اقدام کرده‌اند دیگر تمایلی به دریافت نوت ۷ نداشته‌اند.

برخی معتقد هستند که دلیل این نبود تمایل شاید به نارضایتی کاربران از کارایی نوت ۷ مربوط باشد یاحتی ممکن است به  دلیل معرفی گوشی iPhone 7 Plus برخی تمایلی به داشتن گوشی از برند سامسونگ نداشته باشند.

نوت ۷ که در ماه آگوست امسال روانه‌ی بازار شد به دلیل ظاهری زیبا، تغییر رابط کاربری نقد‌های مثبت بسیاری را از سوی منتقدان دریافت کرد.

اما پس از گزارش ۹۰ مورد انفجار از این گوشی تنها در آمریکا به دلیل داغ شدن بیش از اندازه‌ی باتری، پروسه‌ی اضطراری جمع آوری گوشی‌های فروخته شده و جایگزینی با مدل جدید آغاز شد و سامسونگ همچنان با فرستادن پیام‌های متعدد برای دارندگان نوت ۷ آنها را ترغیب به تعویض گوشی خود می‌کند.

با اینکه این اتفاق ضربه تاثیرگذاری به فروش گلکسی نوت 7 وارد آورد اما سامسونگ با عذرخواهی رسمی و شروع فراخوان گسترده برای جمع آوری گوشی‌های معیوب، سعی کرد تا اعتماد از دست رفته‌ی مشتریانش را مجدداً باز یابد.

شما عملکرد سامسونگ در بهبود اوضاع به وجود آمده را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات