دانلود کنید: تصاویر پس زمینه گوشی های هوشمند پیکسل گوگل

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌‌ی رونمایی از گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، تصاویر پس زمینه‌ و اپلیکیشن‌های این گوشی‌ها برای دانلود ارائه شده‌‌اند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل که تاکنون نکسوس خوانده می‌شدند، شماری از تصاویر پس زمینه و اپلیکیشن‌های پس زمینه‌ی مربوط به این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. در روزهای اخیر شاهد افشای لانچر پیکسل بودیم که بالافاصله شماری از ویژگی‌های آن در بروزرسانی بتای لانچر Nova قرار گرفت. 

در مورد تصاویر پس زمینه برای گوشی‌های هوشمند پیکسل گوگل شرایط کمی با گذشته متفاوت است، چراکه گوگل سیاست متفاوتی را در مقایسه با گذشته در پیش گرفته است. لانچر پیکسل از وجود اپلیکیشن مخصوص تصاویر پس زمینه بهره می‌برد که در واقع یک مجموعه‌ی آنلاین از تصاویر پس زمینه برای استفاده توسط کاربران بوده و جایگزین روش پیشین شده است. پیش از این گوگل تصاویر پس زمینه‌ی اختصاصی خود را به همراه گوشی‌های هوشمندش عرضه می‌کرد. اپلیکیشن مورد نظر تصاویر را در پنج دسته در اختیار کاربران می‌گذارد که شامل Landscape ،CitySpace ،Life و Texture است. 

پس از آنکه تصویر پس زمینه توسط کاربر انتخاب شد اطلاعات بیشتری در مورد تصویر مورد نظر برای کاربر نمایش داده می‌شود که شامل محل ثبت تصویر مورد نظر و عکاسی است که آن را خلق کرده است. در صورتی که به دنبال اطلاعات بیشتری از تصاویر ماهواره‌ی ثبت شده باشید، با کلیک روی Explore، می‌توانید محل ثبت تصویر را با استفاده از گوگل مپس به وضوح ببینید. امکان مشاهده‌ی تصاویر دیگری از عکاس نیز از طریق پلتفرم 500px وجود دارد. 

در حال حاضر مجموعه‌ی تصاویر ارائه شده برای این پیکسل‌های گوگل چندان زیاد نیست، اما انتظار می‌رود تا زمان رونمایی و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند گوگل، تعداد تصاویر مجموعه‌ی آنلاین بیش از پیش افزایش یابد. برای استفاده از اپلیکیشن مورد نظر باید لانچر پیکسل را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. پس از آنکه روی صفحه‌ی Home برای چند ثانیه بصورت مستمر کلیک کنید، گزینه‌ی مربوط به تصاویر پس زمینه نمایش داده می‌شود. 

در ادامه می‌توانید مجموعه‌ی تصاویر موجود برای پیکسل‌های گوگل در اپلیکیشن توسعه یافته را مشاهده و دریافت کنید. 

ایتالیا

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات