سونی بروزرسانی اندروید 6 مارشمالو را برای گوشی های اکسپریا C4 و C4 Dual منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی اندورید ۶ مارشمالو را برای مدل‌های پرطرفدار اکسپریا C4 و C4 Dual منتشر ‌‌کرد.
تبلیغات

اندروید ۶ مارشمالو مدتی است که برای طیف مختلفی از گوشی‌ها حاضر منتشر شده است و بسیاری منتظر دریافت نسخه‌ی اندروید ۷ نوقا هستند. اما به نظر ‌می‌رسد دو گوشی Xperia C4 و C4 Dual از این قافله عقب ماند‌ه بودند.

سونی اعلام کرده است که این دو مدل میان رده را به اندروید مارشمالو آپدیت خواهد کرد. سی۴  و سی ۴ دو سیم کارت سال گذشته و همراه با اندروید آب‌نبات چوبی وارد بازار شده بودند و اندک مدتی است که تولید آنها متوقف شده است. با این حال به نظر می‌رسد سونی مالکان این دو گوشی را نا امید نکرده است.

بر اساس مشخصات اعلام شده، مدل‌‌های E5303  و E5306 از سری سی ۴ و E5333 و E5343 از سری سی۴  دو‌سیم کارت این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد.در ضمن نسخه‌ی این بروزرسانی نیز A0.122.27.3 خواهد بود.

اگر شما هم یکی از دارندگان این گوشی‌ها هستید، به زودی پیام دانلود بروزرسانی را دریافت خواهید کرد، در عین حال می‌توانید به شکل دستی و با بررسی بخش Software Update در بخش تنظیمات گوشی از دریافت اندروید مارشمالو اطلاع حاصل کنید.

عدم برزورسانی اندروید برای برخی از گوشی‌ها به یک مشکل فراگیر در میان کاربران تبدیل شده است. جای تعجب ندارد زمانی که می‌بینیم گوشی‌های خوب و با امکانات مناسب آپدیت‌های جدید را دریافت نمی‌کنند چراکه صاحبان کمپانی‌ها تمایلی ندارند پول و وقت خود را صرف پشتیبانی از گوشی‌هایی کنند که به زعم آنها دیگر درآمدزایی ندارند.

اگرچه عملکرد شرکت‌های تولید کننده‌ی موبایل در خصوص آپدیت محصولاتشان به آخرین نسخه‌ی اندروید با یکدیگر متفاوت است اما در بسیاری از آنها عدم تمایل به پشتیبانی و ارائه‌ی بروزرسانی برای گوشی‌های قدیمی‌تر همچنان وجود دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات