اپل سه شرکت را برای تولید نمایشگر iPad 3 انتخاب کرد

شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش اعلام کردیم که ال جی و سامسونگ تلاش می‌کنند تا نمایشگر iPad 3 را مطابق با استانداردهای اپل تولید کنند. iPad 3 قرار است با نسل جدید نمایشگرهای Retina که وضوح تصویر بسیار بالایی دارند عرضه شود. حال به نظر می‌رسد که انتظارات اپل برآورده شده است و تولید نمایشگر iPad 3 آغاز شده اما اپل شرکت ژاپنی شارپ را نیز به لیست تولید‌کنندگان پنل نمایشگر iPad 3 اضافه کرده است تا از تأمین موجودی مورد نیازش مطمئن شود.
تبلیغات

براساس شواهد انتظار می‌رود iPad 3 در نیمه اول سال 2012 وارد بازار شود. گزارش ها حاکی از آن است که اپل، شارپ را نیز به لیست شرکای تجاری خود اضافه کرده تا در کنار دو شرکت کره‌ای ال جی و سامسونگ، نمایشگر مورد نیاز iPad جدید را تولید کند.

براساس گزارش ها در ماه گذشته میلیون‌ها نمایشگر Retina با وضوح تصویر فوق‌العاده بالا تولید شده‌اند و انتظار می‌رود تولید نمایشگر iPad جدید به دو میلیون واحد در هر ماه برسد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود انتظار می‌رود اسمبل iPad جدید در ژانویه 2012 و در کارخانه فاکسکان آغاز شود و این بدین معنا است که ممکن است تبلت جدید اپل در سه ماه اول سال 2012 وارد بازار شود.

منبع: Phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات