فروش پی 9 هواوی از مرز ۶ میلیون دستگاه گذشت

چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی سال گذشته نام خود را به عنوان اولین کمپانی چینی ثبت کرد که میزان فروشش از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرد. حال این کمپانی اعلام کرده که آخرین نسل از پرچمدارش که پی ۹ نام دارد، از مرز فروش ۶ میلیون دستگاه عبور کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی چینی هواوی فروردین امسال نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را با نام پی ۹ رونمایی کرد. هواوی موفق شد تا در سال ۲۰۱۵ میلادی به عنوان اولین کمپانی چینی فروش خود را از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه افزایش دهد. حال این کمپانی موفقیت خود را در فروش پرچمدارش ادامه می‌دهد. هواوی فروردین ماه سال جاری دو گوشی پرچمدار پی ۹ و پی ۹ پلاس را رونمایی کرد که بنابر اطلاعات ارائه شده توسط چینی‌ها این دو گوشی در ۶ هفته‌ی ابتدای عرضه با استقبال روبرو شدند، بطوریکه ۲.۶ میلیون دستگاه از هر دو نسخه به فروش رفت.

حال هواوی اعلام کرده که فروش پی‌۹ از مرز ۶ میلیون دستگاه عبور کرده است. با توجه به اینکه در بیانیه‌ی رسمی هواوی اشاره‌ای به پی ۹ پلاس نشده، از این‌رو می‌توان حدس زد که پی ۹ به تنهایی موفق شده تا به چنین آماری دست پیدا کند.

هواوی مدعی شده که مشتریان پی‌ ۹ این گوشی هوشمند را به دلیل بهره‌گیری از قابلیت‌های تصویربرداری و عکسبرداری قدرتمند نظیر ثبت تصاویر هنری سیاه و سفید یا اضافه کردن افکت‌هایی نظیر بوکه ستایش می‌کنند. هواوی در ساخت دوربین دوگانه پی ۹ از دانش و تجربه‌ی لایکا استفاده کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات