تماشا کنید: نگاه نزدیک به سونی اکسپریا ایکس کامپکت

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
سونی دقایقی پیش در نمایشگاه IFA 2016 گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی کرد. یکی از این گوشی‌های اکسپریا ایکس کامپکت است که برای دوستداران گوشی‌های هوشمند در اندازه‌ی کوچک‌تر تولید شده است. برای تماشای ویدیوی نگاه نزدیک این گوشی، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی اکسپریا ایکس کامپکت جدیدترین عضو خانواده‌ی کامپکت و گوشی‌های توانمند و کوچک این شرکت است و جایگزینی Z5 کامپکت شده است. این گوشی هوشمند از لحاظ سخت افزاری عینا مشابه پرچمدارهای سونی نیست و در آن از پردازنده‌ی ضعیف‌تر استفاده شده است. سونی ترجیح داده است تا پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۰ شرکت کوالکوم پردازش اطلاعات را در اکسپریا ایکس کامپکت بر عهده داشته باشد و دیگر خبری از اسنپدراگون ۸۲۰ که در اکسپریا XZ استفاده شده، نیست. 

اکسپریا ایکس کامپکت از نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بهره می‌برد. سه گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۳۲ گیگابایت فضای داخلی از دیگر مشخصات فنی این گوشی هستند. در بخش دوربین سونی از نمونه‌ی ۲۳ مگاپیکسلی مشابه با اکسپریا XZ استفاده کرده است. این دوربین با سنسور ۱/۲.۳، موتور پردازشی بایونز و لرزشگیر پنج محوره‌، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قطعا یکی از بهترین نمونه‌های موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند است. 

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی نگاه نزدیک سونی اکسپریا ایکس کامپکت دعوت می‌کنیم.

لینک دانلود 360P | 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات