اپل ایرپاد بلوتوث خود را با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس همراه می کند

سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد روسیه جزو اولین کشورهایی است که محصولات جدید اپل پس از معرفی در ۱۷ شهریور ماه سال جاری، در آن راهی بازار خواهند شد. حال کمیسیون اقتصادی اوراسیا که متعلق به روس‌ها است مجوز لازم برای ۱۳ محصول جدید اپل را صادر کرده که احتمالا ایرپاد‌های بی‌سیم نیز جزو این ۱۳ محصول است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمیسیون اقتصادی اوراسیا که نهاد ارائه‌ی استاندارد به محصولات در روسیه است، ۱۳ محصول اپل را که همگی جزو محصولات جدید این کمپانی هستند، تایید کرده است. به احتمال زیاد این محصولات جزو مواردی است که اپل روز ۱۷ شهریور در جریان مراسم خود آنها را  معرفی خواهد کرد. بررسی ۱۳ محصول جدید توسط این کمیسیون را باید از نظر تعداد گجت‌ها بسیار جالب توجه خواند، چرا که به نظر می‌رسد هفته‌ی آینده شاهد رونمایی از طیف گسترده‌ای از محصولات توسط کاپرتینویی‌ها خواهد بود.

براساس اطلاعات به دست آمده، دو دستگاه از مجموع ۱۳ محصول جدید شامل گوشی‌های هوشمند اپل هستند که با iOS 10 همراه خواهند شد. این دو گوشی هوشمند را باید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل خواند. محصول بعدی از روی ID منتشر شده مربوط به گجتی است که مجهز به سیستم عامل watchOS 2 می‌شود که بدون شک ساعت هوشمند این کمپانی یا نسل بعدی اپل واچ است. اپل واچ ۲ در سه نسخه شامل واچ اسپورت، واچ و اپل واچ ادیشن راهی بازار خواهند شد.

اما یکی از محصولات معرفی نشده‌ی اپل در لیست موارد تایید شده توسط کمیسیون روس‌ها، ایرپاد اپل است. به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد ایرپاد بلوتوث خود را به همراه آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس که از وجود درگاه ۳.۵ میلی متری بی بهره‌اند، راهی بازار کند. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که ایرپاد بلوتوث اپل به عنوان یکی از لوازم جانبی آیفون‌ها راهی بازار شده و خود آیفون همراه با ایرپاد سیم دار مجهز به درگاه لایتنینگ راهی بازار خواهد شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات