مایکروسافت تصویر لولای سرفیس بوک 2 را در اینستاگرام منتشر کرد

دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعاتی پیش حساب کاربری رسمی اینستاگرام سرفیس، تصویری را منتشر کرد که با نگاهی به آن می‌توان تفاوتش را با لولای سرفیس‌بوک مشاهده کرد. به نظر می‌رسد این تصاویر متعلق به نسل بعدی سرفیس بوک مایکروسافت است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ساعاتی پیش اکانت رسمی سرفیس در اینستاگرام تصویری را منتشر کرد که مقایسه‌ی ترکیب کلید‌ها و همچنین لولای لپ‌تاپ نمایش داده شده با سرفیس بوک، گویای تفاوت‌هایی بین تصویر و سرفیس‌بوک است، از این‌رو به نظر می‌رسد اکانت اینستاگرام سرفیس تصویری از سرفیس بوک ۲ را منتشر کرده است.

وب‌سایت Windows Central اعلام کرده که این تصاویر مربوط به محتوای تبلیغاتی تهیه شده برای سرفیس بوک ۲ است که در اینستاگرام منتشر شده است. همانطور که می‌دانید یکی از انتقاداتی که خریداران و کاربران سرفیس بوک به آن وارد می‌کردند، لولای این لپ‌تاپ خوش ساخت بود که در زمان بسته شدن، فضایی خالی بین دو سطح لپ‌تاپ ایجاد می‌شد. حال با دقت در تصویر جدید منتشر شده که احتمالا متعلق به سرفیس بوک ۲ است، می‌توان تغییرات در لولا را مشاهده کرد که نشان از کاهش شیارها دارد.

یکی دیگر از نکاتی که در این تصویر جلب نظر می‌کند، رنگ مشکی سرفیس بوک ۲ است. براساس شنیده‌ها نمونه‌های داخلی توسعه یافته از سرفیس بوک ۲ به رنگ مشکی هستند، اما هنوز مشخص نیست که آیا ردموندی‌ها این رویه را همچنان در مورد محصولاتی که راهی بازار می‌کنند در پیش خواهند گرفت یا خیر. اولین نسل از سرفیس بوک که سال گذشته رونمایی شد رنگی روشن‌تر داشت به طوری که ترکیبی از نقره‌ای و منتزیومی بود.

شماری از شنیده‌ها حکایت از این دارند که مایکروسافت در جریان مراسمی که اکتبر سال جاری برگزاری می‌کند،  محصولات سخت‌افزاری جدید خود را رونمایی خواهد کرد، حال آنکه شمار دیگری از شایعات، بهار سال آینده را به عنوان زمان رونمایی از محصولات سخت‌افزاری معرفی کرده که همزمان با انتشار بروزرسانی Redstone 2 ویندوز ۱۰ خواهد بود.

از جمله‌ی محصولاتی که انتظار می‌رود مایکروسافت در مراسم آینده رونمایی کند باید به سرفیس بوک ۲، سرفیس‌فون و کامپیوتر آل-این-وان سرفیس اشاره کرد. با توجه به انتشار تصویر مورد نظر در اینستاگرام سرفیس می‌توان انتظار داشت که ردموندی‌ها محصولات جدید خود را در پاییز پیش رو رونمایی کنند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات