ثبت ۱۰۰ میلیون تراکنش در سال اول عرضه سامسونگ پی

چهارشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تابستان سال گذشته‌ سامسونگ از سرویس پرداخت موبایلی خود رونمایی کرد. حالا بعد از یک سال از رونمایی این سرویس، کره‌ای‌ها آمار جالب توجهی از موفقیت سامسونگ پی می‌دهند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بعد از گذشت یک سال از انتشار سرویس اختصاصی پرداخت موبایل سامسونگ با نام تجاری Samsung Pay، مسئولان این شرکت کره‌ای خبر از تراکنش بیش از ۱۰۰ میلیون پرداخت موبایلی در یک سال گذشته می‌دهند.

سرویس اختصاص سامسونگ ابتدا در کشور کره‌ی جنوبی، بعد در آمریکا راه‌اندازی شد و در حال حاضر در بیشتر کشور‌های دنیا می‌توان از این سرویس استفاده کرد.

مهم‌ترین دلیل موفقیت سرویس سامسونگ را باید در تیم قوی بازاریابی و سهولت استفاده از آن جست‌و‌جو کرد. در این بین سامسونگ قبل از رونمایی از سرویس پرداختی خود استارتاپ LooPay را خریداری کرد تا از فناوری MST در سرویس خود بهره ببرد. به لطف این فناوری سامسونگ توانست سرویسی راه‌اندازی کند که نیازی به آپگرید دستگاه‌های ترمینال موجود رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها نبود.

در حال حاضر سامسونگ پی در گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۵ سامسونگ و همچنین گوشی‌های سری A سال ۲۰۱۶ این کمپانی وجود دارد. علاوه بر ۱۰۰ میلیون تراکنش در یک سال، سامسونگ پی میزبان ۴ میلیون کارت بانکی ثبت شده است. همچنین این سرویس با ۴۴۰ بانک در سراسر دنیا همکاری می‌کند. تنها در کره‌ی جنوبی نزدیک به ۲ تریلیون وون با استفاده از سامسونگ پی جا‌به‌جا شده است.

سامسونگ پی

سامسونگ در تلاش است تا فهرست کشور‌های مورد پشتیبانی از سرویس پرداخت خود را افزایش دهد. در کنار آن نیز کره‌ای‌ها به دنبال افزایش تعداد دستگاه‌های موجود برای انجام پرداخت‌های موبایلی هستند. محدودیت اصلی در برابر سامسونگ ارتقای سخت‌افزاری گوشی‌های موبایل برای پشتیبانی از فناوری MST است، بنابراین تنها به بروز‌رسانی نرم‌افزاری نمی‌توان اکتفا کرد.

در کنار این برنامه‌ها، سامسونگ سعی در افزایش تعداد بانک‌های همکار و پشتیبانی از کارت‌های اعتباری بیشتری نیز دارد. بنابراین در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد استفاده‌ی گسترده‌ از سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات