تصاویر پلی استیشن 4 اسلیم در یک خرده فروشی اینترنتی فاش شد

دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هفتم سپتامبر سال جاری میلادی، مقارن با ۱۷ شهریور، دو رویداد بزرگ دنیای فناوری اتفاق می‌افتد که یکی مربوط به اپل و آیفون‌های این کمپانی و دیگری رونمایی از نسخه‌ی جدید پلی استیشن ۴ سونی است. حال به‌نظر می‌رسد شخصی در انگلستان با دراختیار داشتن آن، پلی استیشن جدید را برای فروش گذاشته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از ماه‌ها پیش شاهد انتشار اخباری در خصوص رونمایی از نسخه‌ی جدید کنسول بازی پلی استیشن بودیم. البته پلی‌استیشن جدید را نباید یک نسل نو خواند، بلکه به‌روزرسانی جدید که PlayStation 4 Slim خوانده می‌شود، نسخه‌ی بهبود یافته‌ای از نسل چهارم پلی‌استیشن است. براساس اطلاعات ارائه شده سونی در نظر دارد تا کنسول خود را روز هفتم سپتامبر یا ۱۷ شهریور ماه سال جاری طی مراسمی در شهر نیویورک رونمایی کند، اما قبل از فرارسیدن روز موعود، فردی در انگلستان که به‌نظر می‌رسد این کنسول را دراختیار دارد، آن را ساعاتی برای فروش در اینترنت قرار داد. نکته‌ی جالب، قیمت منصفانه‌‌ی ۳۸۵ دلاری است که این فرد برای فروش کنسول مدنظر تعیین کرده بود. البته این آگهی فروش ساعاتی پس از انتشار حذف شد.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که این تصاویر نشان از صحت کنسول منتسب به پلی استیشن ۴ اسلیم را تأیید نکرده و احتمال ساختگی بودن کنسول رویت شده در تصاویر نیز وجود دارد.

بنابر شنیده‌ها سونی در نظر دارد تا نسخه‌ای کوچک‌تر، باریک‌تر و بروزشده‌تری از کنسول خود را راهی بازار کند. مایکروسافت یک ماه پیش پس از انتشار اخباری مشابه دست به چنین کاری زده و کنسول ایکس باکس وان اس را با ظاهری کوچک‌تر و باریک‌تر در مقایسه با ایکس باکس وان، رونمایی کرد. ایکس باکس وان اس در مقایسه با نسخه‌ی اصلی ایکس باکس ۴۰ درصد کوچک‌تر شده و از رزولوشن 4K و ویدئو‌های HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این کنسول نیز دو ترابایت است.

به‌نظر می‌رسد سونی با عرضه‌ی PlayStatsion 4 Slim به سمت عرضه‌ی کنسولی با پشتیبانی بهتر از واقعیت مجازی خیز برمی‌دارد. باید دید که این کمپانی چه سورپرایزهایی را برای کاربرانش در مراسم ۱۷ شهریور خواهد داشت؟

PlayStation 4 Slim

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات