اولین هدفون مجهز به پورت USB-C توسط اچ‌تی‌سی و JBL عرضه شد

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین هدفون مجهز به پورت USB-C می‌تواند نشانه‌ای در ارتباط با از بین رفتن دائمی پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون باشد. این هدفون‌ها با نام Reflect Aware C در ماه آوریل در مراسم رسمی اچ‌تی‌سی ۱۰ توسط شرکت JBL معرفی شدند و اکنون برای خرید آماده هستند. این هدفون مجهز به فناوری حذف نویز مزاحم است و طراحی ورزشی دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

JBL Reflect Aware C اولین هدفون جهان با پورت USB-C است که برای خرید آماده است. این هدفون ابتدا در ماه آوریل و در مراسم رسمی اچ‌تی‌سی ۱۰ معرفی شدند. طراحی این هدفون بصورت ورزشی است و از فناوری حذف نویز مزاحم نیز بهره می‌برد. پورت یو‌اس‌بی سی نیز در حال تبدیل به استاندارد جدیدی در لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند است.

این هدفون‌ها در بازار آینده که به نظر می‌رسد گوشی‌های زیادی بدون پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه خواهند شد، جایگاه مناسبی خواهند داشت. در حال حاضر گوشی‌های جدید مانند موتو زد نیز بدون پورت ۳.۵ میلی‌متری عرضه خواهند شد که کاربران می‌توانند از این هدفون‌های جدید در آنها استفاده کنند.

ترکیب پورت‌های اطلاعات و شارژ در پورت USB-C به تولیدکنندگان تلفن همراه اجازه می‌دهد تا از فضای اضافی برای برایک‌تر کردن گوشی یا به کارگیری باتری بزرگ‌تر استفاده کنند. این پورت علاوه بر انتقال دیتا به هدفون، عملیات شارژ آن را نیز انجام خواهد داد و نیازی به باتری اضافه برای هدفون نخواهد بود.

فناوری حذف نویز مزاحم این هدفون‌ها نیز به خوبی عمل می‌کنند و فرکانس پاسخ این هدفون نیز ۱۰ تا ۲۲ هرتز عنوان شده است. طراحی ورزشی این هدفون نیز به گونه‌ای است که گوشی‌های آن از لحاظ ارگونومی بسیار کامل هستند و مواد آنها در برابر عرق بدن نیز مقاوم هستند. کابل استفاده شده در هدفون نیز، ساختاری کاملا انعطاف‌پذیر دارد.

طبق اعلام اچ‌تی‌سی، کاربران تا مدت محدودی می‌توانند با خرید هر دستگاه HTC 10 از وبسایت این شرکت، یکی از هدفون‌ها را به صورت رایگان دریافت کنند. قیمت خرید جداگانه‌ی این هدفون‌ها که در وبسایت اچ‌تی‌سی عرضه می‌شوند نیز ۱۹۹ دلار عنوان شده است.

هدفون usb-c
هدفون usb-c
هدفون usb-c
هدفون usb-c
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات