بازی پوکمون گو فروش پاوربانک را ۱۰۱ درصد افزایش داد

سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها دیگر نمی‌توان پوکمون گو را تبی زودگذر در دنیای فناوری و بازی خواند، چراکه پوکمون گو علاوه بر درآمدزایی و سودرسانی به کمپانی‌هایی که مستقیما در توسعه‌ی آن نقش داشته‌اند، به رونق کسب و کارهای دیگر نیز کمک کرده است. آخرین شنیده‌ها گویای این موضوع است که فروش پاوربانک‌ها به دلیل استفاده مستمر از پوکمون گو و نیاز به منبع انرژی پرتابل، افزایش پیدا کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بازی پوکمون گو علاوه بر اینکه سود سرشاری را برای کمپانی‌های توسعه دهنده به همراه داشته، باعث رونق طیف گسترده‌ای از کسب و کارها نیز شده است. برای مثال در کشورهای غربی که تعداد افرادی که پوکمون گو بازی می‌کنند، بسیار بالا است، تجارت شماری از رستوران‌ها و باشگاه‌های ورزشی به واسطه‌ی پوکمون گو بسیار رونق گرفته است، اما این تمام ماجرا نیست، چراکه براساس آخرین اخبار منتشر شده، انجام پوکمون گو و کاهش طول عمر باتری باعث شده تا لزوم استفاده از منبع انرژی پرتابل در میان گیمرها احساس شود و از این رو فروش پاوربانک‌ها بیش از پیش افزایش پیدا کند.

براساس آمار ارائه شده توسط گروه NPD که فروش محصولات الکترونیکی خرده فروشی را زیر نظر می‌گیرد، فروش پاوربانک‌ها در فاصله‌ی دو هفته‌ای پس از ۱۰ جولای سال جاری میلادی با افزایش چشم‌گیر ۱۰۱ درصدی همراه شده است. این بازه‌ی زمانی مقارن با دوره‌ای است که بازی پوکمون گو رسما منتشر شده و با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران روبرو شد. هرچند نمی‌توان تمام افزایش مورد نظر را به پای پوکمون گو گذاشت، اما به جرات می‌توان گفت بخش بزرگی از این افزایش فروش به دلیل استفاده‌ی زیاد کاربران از بازی پوکمون گو است.

این موضوع را باید خبر خوشی برای تولیدکنندگان پاوربانک خواند. فروش این محصولات در ابتدای سال جاری میلادی روند صعودی بسیار خوبی به خود گرفته بود، هرچند تا پیش از انتشار بازی پوکمون گو شاهد کاهش فروش بودیم، حال آنکه عرضه‌ی این بازی باعث افزایش دوباره‌ی فروش پاوربانک‌ها شد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات