ال جی نام تجاری +UltraWide Mobile را برای نمایشگری با نسبت ۲۱ به ۹ ثبت کرد

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس شنیده ها ال‌جی درصدد عرضه‌ی نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار خود در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی با نام وی ۲۰ است. اما این تنها حوزه‌ای نیست که کره‌ای‌ها در آن به فعالیت می‌پردازند. به نظر می‌رسد ال‌جی در حال کار روی نمایشگر موبایلی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

صبح امروز در زومیت خواندید که ال‌جی در تلاش است تا نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدار خود را برای نیمه دوم سال جاری میلادی در ماه سپتامبر راهی بازار کند. این گوشی هوشمند V20 نام داشته و در ادامه‌ی نسل بعدی آن یعنی V10‌ که سال گذشته راهی بازار شد، در اختیار گاربران قرار خواهد گرفت. بنابرشنیده‌ها وی ۲۰ اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که همراه با اندروید نوقا بصورت رسمی راهی بازار می‌شود. اما همانطور که اشاره کردیم این تمام آن چیزی نیست که ال‌جی را مشغول کرده باشد. براساس شنیده‌ها این کمپانی در حال کار روی نمایشگری برای گجت‌های موبایل با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ است.

براساس اطلاعات موجود که برگرفته از پتنت ثبت شده توسط ال‌جی است، این ویژگی به عنوان یک قابلیت برتر در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند ال‌جی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ال‌جی نام تجاری اولتراواید را برای این فناوری به ثبت رسانده که بسیار بزرگ‌تر از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ کنونی مورد استفاده است. نسبت تصویر ۲۱ به ۹ در پرده‌های سینما مورد استفاده قرار می‌گیرد، از این‌رو انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمندی که از چنین نسبت تصویری در نمایشگر بهره می‌برند، از نظر ابعاد هم در عرض و هم طول بزرگ‌تر از نمونه‌های موجود در بازار باشند.

این اولین باری نیست که ال‌جی استفاده از نسبت تصویر غیرمتعارف در گجت‌های موبایل را در دستور کار خود قرار داده است. پیش از این نیز یک گوشی هوشمند با عنوان LG VU راهی بازار شده بود که از نسبت نصویر ۴ به ۳ بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات