نسخه آی‌ او‌ اس نقشه گوگل از چند مقصد پشتیبانی می‌کند

دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل مپس یکی از بهترین و پرکاربردترین سرویس‌های نقشه است که کاربران زیادی دارد. گوگل به تازگی قابلیت جالبی را به نسخه‌ی آی‌او‌اس گوگل مپس اضافه کرده که بر این اساس امکان پشتیبانی از چند مقصد فراهم شده است.
تبلیغات

امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد سرویس نقشه‌ی گوگل مپس، قابلیت پشتیبانی از چند نقشه را به نسخه‌ی آی‌او‌اس این سرویس اضافه گرده است. بنابراین با استفاده از این ویژگی کاربردی، می‌توان چند نقطه‌ی توقف را در یک مسیر اضافه کرد. با اضافه شدن این قابلیت، علاوه بر انتخاب دو نقطه‌ی A و B و تعیین مسیر مستقیم میان آنها، می‌توان نقاط دیگری چون C، D و E را به گوگل مپس اضافه کرد. این ویژگی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که شما در حین رسیدن به مقصد، بخواهید در مکان‌های مختلفی توقف کنید.

گوگل مپز

پیش از این قابلیت پشتیبانی از چند مقصد در نسخه‌ی تحت وب گوگل مپس وجود داشت و یک ماه قبل نیز این ویژگی به نسخه‌ی اندروید سرویس نقشه‌ی گوگل اضافه شده بود. با اضافه‌شدن قابلیت پشتیبانی از چند مقصد به نسخه‌ی آی‌اواس گوگل مپس، کاربران بیشتری می‌توانند از این سرویس استفاده کنند و گوشی‌های هوشمند می‌توانند جایگزین مناسبی برای GPS خودروها باشند.

گفته می‌شود گوگل طی هفته‌ی جاری تغییراتی را در طراحی گوگل مپس ایجاد خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات