تماشا کنید: سرویس HERE Maps به HERE WeGo تغییر نام داد

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
HERE Maps که تا چندی پیش به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های نوکیا شناخته می‌شد، طی یک معامله‌ی مهم به سه خودروساز بزرگ آلمانی فروخته شد. اما امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد این سرویس نقشه به HERE WeGo تغییر نام پیدا کرده و طراحی جدیدی برای آن در نظر گرفته شده است.
تبلیغات

سرویس‌ نقشه‌های HERE یکی از بهترین نمونه‌ها در نوع خود است که تا چندی پیش یکی از زیرمجموعه‌های نوکیا بود. امروز خبری منتشر شده که نشان می‌دهد تیم پشتیبانی جدید این سرویس، نام HERE Maps را به HERE WeGo تغییر داده و تلاش کرده است با طراحی جدید، بهبودهای زیادی را در عملکرد نهایی این سرویس نقشه وارد کند. این بهینه‌سازی بیشتر در بخش تجربه‌ی کاری با نقشه‌ها برای افرادی بوده است که قصد دارند از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر برسند.

تنها کافی است کاربر مقصد خود را وارد بخش جستجوی Here WeGo کند تا بلافاصله فهرستی از گزینه‌های مختلف پیش روی او ظاهر شود. در این اپلیکیشن صفحه‌ی جدیدی برای مقایسه‌ی مسیرها تعبیه شده که اطلاعاتی بیشتری از مسیر مورد نظر شما را نمایش می‌هد.

در اکثر کشورهای اصلی که این سرویس نقشه در دسترس مردم قرار دارد، کاربران می‌توانند گزینه‌های بیشتری از سیستم اشتراک‌گذاری خودرو مربوط به کمپانی Car2Go را در کنار موارد دیگری چون اطلاعات خودروهای معمولی، حمل و نقل عمومی، مسیرهای دوچرخه‌سواری و موتورسیکلت و گزینه‌های مربوط به عابرین پیاده را مشاهده کنند. همچنین کاربران می‌توانند نزدیک‌ترین خودروهای موجود را بر روی نقشه همراه با هزینه‌ی تخمینی استفاده از آن برای رسیدن به مقصد را ببینند.

در برخی شهرها می‌توان اطلاعات مربوط به تاکسی‌های موجود در مسیر را مشاهده کرد. این اطلاعات شامل زمان انتظار، حداکثر کرایه و دکمه‌ی تماس می‌شود. پیدا کردن مسیر دوچرخه‌سواری در نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن ارتقا یافته است و پروفایلی را به کار پیشنهاد می‌دهد که او می‌تواند در مورد مسیر مد نظر خود برای رسیدن به مقصد تصمیم‌گیری کند.

امکان دانلود اپلیکیشن HERE WeGo برای کاربران اندروید و آی‌او‌اس وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات