اوپو برای اولین بار پرفروش ترین برند گوشی هوشمند در چین شد

سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اوپو یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در چین است که در سال‌های اخیر با سرعت مناسبی رشد کرده است. این شرکت در آخرین آمار به عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی‌های تلفن همراه در ژوئن ۲۰۱۶ شناخته شده و رتبه‌ی اول را پس از چند سال از هواوی گرفته است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Oppo در چند سال اخیر که پا به صنعت گوشی‌های تلفن همراه گذاشته، سرعت پیشرفت مناسبی داشته است. در آخرین آمار ارائه شده توسط شرکت تحقیقاتی Counterpoint، اوپو در ژوئن ۲۰۱۶، رتبه‌ی اول فروش گوشی در چین را از آن خود کرده است.

رسیدن به آمار فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در یک سال، برای اکثر تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه، دشوار و غیر قابل دستیابی است. اما اوپو علیرغم حضور کم‌رنگش در بازارهای اروپا و آمریکا، این هدف را برای خود تعیین کرده است. آمار فروش این شرکت در  ژوئن سال جاری میلادی، در فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی چین، بیش از دیگر تولیدکنندگان حاضر در بازار این کشور بوده است.

آمار فروش گوشی

هواوی که چند سالی است به عنوان پرفروش‌ترین برند حاضر در چین شناخته می‌شود، در این آمارها به رتبه‌ی دوم سقوط کرده و با فاصله‌ای بیش از ۵ درصد نسبت به اوپو، ۲۲.۹ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. پس از این دو شرکت، ویوو، اپل، شیائومی و سامسونگ قرار دارند.

درخواست خرید برای محصولات جدید اپل یعنی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس با کاهش نسبت به نسل قبل مواجه بوده اما علیرغم این کاهش، این برند توانسته رتبه‌های دوم، چهارم و ششم جدول فروش گوشی‌های هوشمند را با گوشی‌های آیفون ۶ اس، ۶ اس پلاس و SE تصاحب کند. در رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین گوشی‌ها، اوپو R9 قرار دارد و رتبه‌ی سوم نیز متعلق به LeTV Le 2 است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات