نسخه آزمایشی اسکایپ برای کاربران اینسایدر منتشر شد: ظاهر تیره، چت‌ بات و ترجمه لحظه‌ ای

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اسکایپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارتباطی جهان محسوب می‌شود. امروز یک بروزرسانی آزمایشی برای این اپلیکیشن منتشر شده که شامل ویزگی‌های جدیدی از جمله تم تیره، چت‌بات‌ها و نیز ترجمه لحظه‌ای مکالمات صوتی و متنی می‌شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

امروز مایکروسافت اعلام کرد که نسخه آزمایشی و جدید اپلیکیشن اسکایپ را برای افرادی که در برنامه مشارکتی ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده‌اند، منتشر کرده است. این نسخه جایگزین نسخه استاندارد اپلیکیشن اسکایپ ویندوز نخواهد شد و فقط جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن ارتباطی است که به صورت یونیورسال در تمامی دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود.

نسخه جدید اسکایپ شامل چندین بهبود است که از جمله می‌توان به قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش، ارسال فایل‌ها، صحبت با چت‌بات‌ها و ترجمه لحظه‌ای تماس‌های صوتی و ویدیویی و نیز پیام‌های متنی اشاره کرد.

تغییری که در این بروزرسانی جدید بیشتر به چشم می‌خورد به شکل و شمایل این اپلیکیشن مرتبط می‌شود. حالا یک تم تیره جدید به اسکایپ اضافه شده که به در صورت آپدیت این اپ از طریق ویندوز‌استور به طور پیشفرض فعال خواهد شد. برای اجرای این نسخه از اسکایپ باید ویندوز ۱۰ بیلد ۱۰۱۳۹ یا بالاتر از آن را بر روی سیستم خود نصب کرده باشید.

پیش‌نمایش مترجم اسکایپ نیز به عنوان یک اپلیکیشن مجزا در اختیار کاربران است. تعدادی از بات‌های اسکایپ در نسخه معمولی این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک و نیز نسخه تحت وب رویت شده‌اند.

تغییراتی که در نسخه جدید آزمایشی اسکایپ مخصوص دسکتاپ اعمال شده تنها خبری نیست که در مورد این پلتفرم ارتباطی منتشر شده است. تیم اسکایپ در پستی در وبلاگ خود اعلام کرده‌اند نسخه پیشنمایش این اپلیکیشن همچنین برای ویندوز ۱۰ موبایل نیز در دسترس کاربران قرار گرفته و البته این نسخه نیز فقط برای افرادی که در برنامه اینسایدر عضو بوده باشند قابل دریافت است. امکانات جدیدی که به آن‌ها اشاره کردیم قرار است تا اواخر تابستان سال جاری به نسخه عمومی اپلیکیشن اسکایپ اضافه شود. تیم توسعه‌دهنده این اپلیکیشن اعلام کرده علاوه بر موارد مورد اشاره، در این نسخه جدید می‌توان پیام‌های متنی کوتاه (SMS) را در کنار چت گروهی و تصاویر دریافت کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات