نست از اولین دوربین مدار بسته محیطی خود رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
با وجود اینکه تونی فدل چندی پیش نست را ترک کرد و از این‌رو هنوز سرنوشت نست به‌صورت دقیق مشخص نیست، اما این کمپانی محصولات جدیدی را به تولیدات خود اضافه می‌کند، بطوریکه ساعاتی پیش نست از دوربینی برای استفاده در محیط بیرون با نام Nest Cam Outdoor رونمایی کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی نست پس از خروج تونی فدل، بنیان‌گذار این کمپانی که هم اکنون زیر پرچم گوگل یا به بیان بهتر آلفابت فعالیت می‌کند، دوربین جدیدی را برای مصارف بیرون از محیط منزل معرفی کرده است. این دوربین Nest Cam Outdoor نام دارد. از نظر مشخصات فنی ماژول‌های مورد استفاده در این دوربین مشابه ماژول‌هایی است که در دل دوربین‌های داخلی نست به کار رفته، با این تفاوت که دوربین محیطی جدید نست از وجود یک قاب مقاوم در برابر نفوذ آب بهره می‌برد.

علاوه بر قاب مقاوم در برابر آب، دوربین محیطی نست از وجود قطعات آهنربایی و ماژولی برای پیچ شدن در دیوار به منظور نصب دوربین در محیط بیرون بهره می‌برد. اتصال مغناطیسی دوربین به پایه‌ای که روی دیوار پیچ می‌شود، این امکان را به کاربر می‌دهد تا دوربین را در هر جهتی که تمایل دارد، چرخانده و کل محیط تحت پوشش را به راحتی زیر نظر داشته باشد. دوربین نست همچون سایر نمونه‌های موجود در بازار نیز امکان اتصال به نیروی الکتریکی مرکزی را به جای استفاده از باتری فراهم می‌کند. به گفته‌ی نست استفاده از برق شهری مزایای خاص خود را دارد.

به بیان نست دوربین Nest Cam Outdoor در مقایسه با سایر نمونه‌های موجود در بازار مزایای بسیار زیادی دارد، چراکه این دوربین بصورت ۲۴ ساعته اقدام به تصویربرداری و آپلود تصاویر در سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری می‌کند. دوربین‌های مبتنی بر باتری تنها زمانی اقدام به تصویربرداری می‌کنند که حرکتی در دامنه‌ی دید انجام شود. با استفاده از قابلیت ضبط مداوم تصاویر در دوربین نست می‌توان تمام صحنه‌ها را در اختیار داشت.

Nest Cam Outdoor قادر است تا ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی را با زاویه‌ی دید ۱۳۰ درجه ثبت کند. قابلیت دید در شب این دوربین با استفاده از هشت ال‌ای‌دی مادون قرمز ممکن شده و تمام ویدیوی ثبت شده نیز کدگذاری می‌شود. این دوربین با قیمت ۱۹۹ دلار از پاییز سال جاری میلادی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

دوربین نست

نست در کنار این دوربین نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن دوربین خود را نیز رونمایی کرد که اواخر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. با استفاده از نسخه‌ی جدید می‌توان ویدیوهای کدگذاری شده را با استفاده از اشتراک‌گذاری بصورت استریم زنده در اختیار سایر افراد قرار داد. این قابلیت زمانی که دوست دارید تا فرد دیگری در نبود شما به کنترل اوضاع در منزل شما بپردازد، بسیار کاربردی است.

قابلیت دیگر اپلیکیشن جدید Spaces‌ نام دارد که به طبقه‌بندی اطلاعات مربوط به گجت‌های مختلف نست در یک خانه می‌پردازد. برای مثال در صورتی که از دو گجت Protect و Cam در اتاق نشیمن و یک دوربین دیگر در اتاق خواب استفاده کنید، اطلاعات در دو Space ذخیره می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات