اچ تی سی نسخه‌ کامپکت از HTC Vive را تولید می‌کند

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حکایت از آن دارند که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در حال کار روی نسخه‌ای جدید و کامپکت از اچ‌تی‌سی وایو است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طراحی هدست اچ‌تی‌سی وایو و سایر هدست‌های واقعیت مجازی که تا‌کنون دیده‌ایم، به هیچ وجه ظریف و جمع و جور نبوده است. این موضوع عمدتا به دلیل نوظهور بودن فناوری کنونی است و پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده، هدست‌های واقعیت مجازی نیز همانند کامپیوترها و تلفن‌های هوشمند، به تدریج به گجت‌هایی کامپکت و کوچک بدل شوند.

با این حال خبر خوب این است که بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت اچ‌تی‌سی در حال کار روی نسخه‌ای جدید از HTC Vive با طراحی ظریف‌تر و سبک‌تر از نسخه‌ی قبل است و چنانچه این خبر صحت داشته باشد، احتمالا شاهد عرضه‌ی آن در سال جاری باشیم. این خبر به پست یکی از کاربران وب‌سایت ردیت برمی‌گردد، وی در این پست مدعی شده که با تحلیل‌گران شرکت Paiho جلسه‌ای داشته است، این شرکت تایوانی یکی از تولیدکنندگان بندهای هدست وایو به شمار می‌رود.

به گفته‌ی این کاربر، آنها مدعی شده‌اند که مدیر عامل، مدیر مالی و یکی از سخنگویان اچ‌تی‌سی اعلام کرده‌اند که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی مدل دومی از HTC Vive جهت اعمال تغییراتی در طراحی و ابعاد این هدست است، تا بدین ترتیب احتمالا شاهد عرضه‌ی نسخه‌ای جمع و جور و سبک از اچ‌تی‌سی وایو باشیم، اما انتظار می‌رود قسمت‌های داخلی این گجت و مشخصات سخت‌افزاری آن بدون تغییر باقی بمانند.

گفته می‌شود که هدست جدید در سال جاری یا احتمالا در سال ۲۰۱۷ معرفی شود. در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در خصوص صحت و سقم این شایعات اظهار نظر کرد، اما مطمئنا بسیاری از خریداران هدست اچ‌تی‌سی وایو از عرضه‌ی زود هنگام نسخه‌ای جدید از این گجت، آزرده خاطر خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات