تماشا کنید: Superbook گوشی اندرویدی شما را به لپ تاپ تبدیل می‌کند

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Superbook نام دستگاهی است که از یک صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی، کیبورد و یک تاچ پد برای ماوس تشکیل شده است. کاربران می‌توانند با اتصال گوشی اندرویدی خود و اجرای اپلیکیشن مخصوص این دستگاه، یک لپ‌تاپ با سیستم‌عامل اندروید داشته باشند. این دستگاه به زودی به صورت یک پروژه‌ در کیک‌استارتر معرفی خواهد شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایده‌ی تبدیل کردن گوشی اندرویدی به لپ‌تاپ چند سالی است که توسط شرکت‌های مختلف اجرا می‌شود. موتورولا با تولید محصولی به نام Atrix سعی داشت چنین محصولی تولید کند که موفق نبود. مدتی بعد Asus Padfone X معرفی شد که به عنوان گوشی و تبلت، محصول مناسبی بود اما عملکرد آن به عنوان لپ‌تاپ، رضایت بخش نبود. جدیدترین محصولی که قصد ورود به این بخش از بازار گجت‌های هوشمند را دارد، Superbook است که به زودی به عنوان یک پروژه در کیک‌استارتر معرفی خواهد شد.

Superbook دستگاه ساده‌ای است که از یک صفحه‌نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۷۶۸*۱۳۶۶، به همراه یک کیبورد و تاچ‌پد و باتری تشکیل شده است. کاربر می‌تواند با استفاده از یک دستگاه اندرویدی و اتصال آن از طریق پورت میکرو یو‌اس‌بی یا USB نوع C و اجرا کردن اپلیکیشن Andromium OS، سیستم‌عاملی مناسب را در این دستگاه اجرا کند. این سیستم‌عامل بر پایه‌ی اندروید است و از قابلیت‌هایی مانند پنجره‌های متعدد نیز پشتیبانی می‌کند.

در واقع کاربر برای اجرای چنین سیستم‌عاملی، نیازی به خرید Superbook ندارد و می‌تواند با اتصال دستگاه اندرویدی خود به هر سخت‌افزار مشابهی که شامل صفحه‌نمایش، کیبورد و ماوس باشد، یک لپ‌تاپ اندرویدی داشته باشد. بعلاوه، اپلیکشن Andromium قابلیت اجرا توسط کروم کست را نیز دارد. به هر حال اگر کاربران بخواهند سخت‌افزار مورد نظر را نیز از این پروژه تامین کنند، می‌توانند در زمان جمع‌سپاری آن در کیک‌استارتر، با پرداخت مبلغ ۹۹ دلار، صاحب یک Superbook شوند.

اپلیکیشن Andromium OS روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی مجهز به اندروید ۴.۴.۲ کیت‌کت و جدیدتر قابل اجرا است. البته توسعه‌دهنده‌ی این طرح عنوان کرده که بهتر است از محصولی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۰ و حداقل ۲ گیگابایت رم برای اجرای این اپلیکیشن استفاده شود.

در ادامه می‌توانید دموی اجرای Andromium OS را مشاهده کنید.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات