اوپو درصدد فروش ۱۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۷ میلادی است

چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رقابت شدید کمپانی‌های چینی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین باعث شده تا این شرکت‌ها سعی کنند تا به سرعت از پیله خارج شده و به فکر ورود به بازار‌های جهانی نظیر آمریکای شمالی یا هندوستان باشند. اپو نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان بلندپرواز چینی در نظر دارد تا به هدف فروش ۱۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سال آینده‌ی میلادی دست یابند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در سال‌های اخیر تعدد تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند چینی باعث شده تا این کمپانی به سرعت به فکر ورود به بازارهای جهانی باشند. قیمت پایین محصول در کنار استفاده از سخت‌افزار قدرتمند باعث شده تا کاربران استقبال خوبی از محصولات چینی داشته باشند، بطوریکه عرضه‌ی جهانی محصولات هواوی در سال ۲۰۱۵ میلادی برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرد. این موفقیت باعث شده تا هواوی هدف خود را در سال ۲۰۱۶ میلادی برای رسیدن به رکورد ۱۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند قرار دهد. اما هواوی تنها کمپانی چینی نیست که افق‌های این چنینی را برای خود متصور می‌شود.

اپو به عنوان یک کمپانی چینی بلندپرواز دیگر، هدف فروش خود در سال آینده‌ی میلادی را ۱۵۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند تعیین کرده است. هر دو کمپانی اپو و ویوو با وجود روند کند افزایش فروش، امیدوارند تا به فروش خوبی دست پیدا کنند.

آخرین گزارش منتشر شده توسط موسسه‌ی تحقیقاتی Trenforce پیش‌بینی کرده که دو کمپانی اپو و یوو رشدی ۶۰ و ۴۰ درصدی را در میزان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود مشاهده خواهند کرد. براساس این گزارش انتظار می‌رود تا اپو و ویوو در سال جاری میلادی به ترتیب ۷۸ و ۶۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند راهی بازار کنند، بطوریکه هر دو برند بین پنج کمپانی برتر تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند قرار گرفته و شیائومی از این لیست خارج خواهد شد. انتظار می‌رود هواوی نیز با رشد فروش ۱۰ درصدی روبرو شود که با این حال همچنان این کمپانی رتبه‌ی اول را از نظر میزان عرضه میان کمپانی‌های چینی به خود اختصاص خواهد داد.

البته نگاهی به برنامه‌های اپو نشان از این دارد که این کمپانی هدف جاه‌طلبانه‌تری را در مقایسه با پیش‌بینی Trendforce در نظر دارد. سین چانگ‌شو، تحلیل‌‌گر دنیای فناوری از این موضوع پرده برداشته که اپو در پی آن است تا به فروشی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه در سال آینده‌ی میلادی دست یابد. از این‌رو باید به این نکته اشاره کرد که اپو در پی دست یافتن به فروش بیشتری در مقایسه با پیش‌بینی ۷۸ میلیون دستگاهی Trendforce است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات