سرویس Megaupload 2.0 با دیتابیس اصلی کاربرانش از ژانویه 2017 آغاز به کار می کند

سه‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از کاربران قدیمی اینترنت باشید حتما نام سرویس مگا آپلود را شنیده‌اید. فعالیت این سرویس اشتراک‌گذاری به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین کپی رایت از سال ۲۰۱۲ متوقف شد، اما Kim Dotcom، موسس مگا آپلود اعلام کرده که قصد راه‌اندازی مجدد این سرویس را دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کیم داتکام، موسس مگا آپلود که در سال‌های اخیر مشکلات عدیده‌ای را از سر گذرانده، ابتدای هفته‌ی جاری میلادی اعلام کرده که در پی راه‌اندازی مجدد سرویس مگا آپلود است. داتکام اعلام کرده که نه تنها در پی راه‌اندازی این سرویس است، بلکه در نظر دارد تا Megaupload 2.0 را با استفاده از دیتابیس اصلی مگا آپلود راه‌اندازی کند. انتظار می‌رود راه‌اندازی مجدد این وب‌سایت ابتدای سال آینده‌ی میلادی به حقیقت بپیوندد.

هنوز جزئیات زیادی از سایت مگا آپلود ۲ ارائه نشده، اما براساس شنیده‌ها این سرویس فضایی ۱۰۰ گیگابایتی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند فایل‌های خود را بین گجت‌های مختلف همگام‌سازی کنند، بدون اینکه نگرانی از بابت محدودیت‌های نقل و انتقال فایل داشته باشند. همچنین باید به اضافه شدن رمزنگاری فایل‌ها به این سرویس نیز اشاره کرد.

برای اینکه استقبال از این سرویس به اندازه‌ی گذشته بالا باشد و کاربران دوباره به سمت این سرویس بازگردند، کیم‌داتکام اعلام کرده که نسخه‌ی دوم مگا آپلود با استفاده از دیتابیس اصلی راه‌اندازی خواهد شد که طی آن تمام حساب‌های کاربری با دسترسی پریمیوم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پس از راه‌اندازی این سرویس تمام کاربران پیشین ایمیلی دریافت خواهند کرد که با تایید آن می‌توانند با همان نام کاربری و رمز عبور پیشین در سرویس جدید لاگین کرده و از امکانات جدید بهره ببرند.

هنوز مشخص نیست که آیا داتکام موفق شده تا نسخه‌ای از دیتابیس اصلی این سرویس را برای خود حفظ کند یا خیر، اما در صورت صحت این موضوع، وی در با راه‌اندازی مگا آپلود ۲، بهترین استفاده را از این امکان خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم انتظار می‌رود در ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی شاهد آغاز به کار مگا آپلود ۲ باشیم، هرچند گمانه‌ها حکایت از ژانویه ۲۰۱۷ دارند.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما نیز از کاربران سرویس مگا آپلود بودید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات