رابط کاربری جدید EMUI 5.0 هواوی بر رنگ ها تمرکز خواهد داشت

سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه پنجم رابط کاربری انحصاری هواوی برای گوشی‌های هوشمندش که ایموشن‌یو‌آی نام دارد به زودی منتشر خواهد شد. تصاویر جدیدی از این رابط کاربری فاش شده که با توجه به آن‌ها مشخص می‌شود تمرکز تیم طراحی هواوی بر استفاده از رنگ‌ها بوده است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی تصمیم گرفته تا نسخه جدید رابط کاربری انحصاری خود موسوم به ایموشن‌یو‌آی (Emotion UI) را در آینده نزدیک منتشر کند. مدیر اصلی تیم طراحی این رابط کاربری Abigail Brody است که پیش‌تر در اپل و Ebay نیز کار کرده است. تیم طراحی رابط کاربری یاد شده بر این نکته تمرکز کرده‌اند که از رنگ‌های بیشتری استفاده کنند و این همان ایده‌ای است که شیائومی در رابط کاربری MIUI 8 انجام داده است. علاوه بر این رابط کاربری جدید ایموشن کمپانی هواوی به رابط کاربری اندروید خالص بیشتر شبیه می‌شود و امکانات شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

طراحی‌هایی که در در زیر مشاهده می‌کنید در وب‌سایت شبکه‌اجتماعی چینی Weibo منتشر شده‌اند. شخصی که این تصاویر را منتشر کرده KJuma نام دارد که پیش‌تر نیز اطلاعات مشابهی را فاش کرده بود. رابط کاربری جدید هواوی احتمالا با استقبال کاربران خارج از آسیا قرار گیرد چراکه این نسخه از رابط کاربری یاد شده بر خلاف نسخه‌های قبلی که به علاقه‌های کاربران غربی توجه نداشتند، به نحوی طراحی شده که مورد پسند این کاربران نیز قرار گیرد.

انتظار می‌رود EMUI 5.0 همزمان با گوشی‌هوشمند جدید هواوی (منظور Mate 9 نیست) در نمایشگاه IFA برلین در ماه سپتامبر رونمایی شود. در زیر می‌توانید تصاویر لو رفته از این رابط کاربری را مشاهده کنید.

emotion ui 5.0

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات