آکیولس بخشی از نسخه‌ی دوم کیت‌های پیش‌خرید شده را ماه اکتبر تحویل می‌دهد

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش‌تر نیز در زومیت خوانده‌اید، آکیولس نسل دوم کیت‌توسعه‌ی خود را پیش‌فروش کرده بود که با استقبال شدیدی از سوی کاربران روبرو شد. از این‌رو این کمپانی قادر به عرضه‌ی تمامی نمونه‌های پیش‌خرید شده در زمان مقرر نشد و در مرحله‌ی اول تنها 20,000 دستگاه را روانه‌ی بازار می‌کند که هم‌اکنون در حال ارائه است.
تبلیغات

نیت‌میشل، قائم‌مقام کمپانی آکیولس اعلام کرد که تا‌کنون 20,000 دستگاه از این عینک‌های واقعیت مجازی را به کاربرانی که نمونه‌ای از آن را پیش‌خرید کرده‌اند، ارائه کرده است. اما شاید جالب باشد تا بدانید که هنوز تعداد 40,000 دستگاه از این هدست‌های مجازی پیش‌خرید شده باقی مانده و آکیولس باید آن‌ها را نیز به بازار عرضه کند.

این کمپانی بنابر درخواست‌های فراوانی که برای این ابزار وجود دارد، پروسه‌ی خرید را تغییر داده است، از این رو درصورتی که می‌خواهید امروز اقدام به خرید یکی از نسخه‌های نسل دوم کیت‌توسعه‌ی آکیولس کنید، این وب‌سایت تاریخ عرضه‌ی این هدست واقعیت مجازی را مشخص کرده است. براساس اطلاعاتی که در این وب‌سایت ارائه شده، بخش دوم از عرضه‌ی نمونه‌های پیش‌خرید شده ماه اکتبر به‌دست کاربران خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات