سرویس نقشه و هنگ اوتس گوگل برای ساعاتی از دسترس خارج شدند

جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های منتشر شده حکایت از این دارد که سرویس نقشه‌ی گوگل در ساعات اخیر با مشکلاتی روبرو بوده و از دسترس خارج شده است. گوگل هنوز پی به مشکل مورد نظر نبرده، حال آنکه توئیت‌های کاربران نشان از گسترده بودن این مشکل در سراسر جهان دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گزارش‌های منتشر شده که برگرفته از توئیت شمار زیادی از کاربران است، نشان از عدم دسترسی به سرویس تقویم گوگل در سراسر جهان دارد. البته با انتشار این خبر، ما در زومیت مشکلی برای دسترسی به این سرویس نداشتیم، حال آنکه شمار زیادی از کاربران در توییتر خبر از عدم دسترسی به این سرویس داده‌اند.

گوگل در واکنش به شکایات مطرح شده، اعلام کرده که در حال بررسی مشکل ایجاد شده است و در صورت نیاز اطلاعات بیشتری را در این خصوص به اطلاع کاربران می‌رساند.

شنیده ها حکایت از این دارد که بسیاری از کاربران در تلاش برای استفاده از سرویس تقویم گوگل به صفحه‌ی دیگری هدایت می‌شوند که پیغام خطایی مبنی بر وجود مشکل در سرور را نمایش می‌دهد، هرچند دلیل این موضوع هنوز روشن نشده است.

مشکل مورد نظر در سرویس تقویم گوگل تنها محدود به این سرویس نیست، بلکه شمار دیگری از کاربران نیز خبر از ایجاد مشکلاتی برای دسترسی به سرویس هنگ اوتز و پیوستن به کنفرانس‌های صوتی در این سرویس پیام‌رسان دارند.

همانطور که اشاره کردیم، گستردگی این موضوع هنوز مشخص نیست، حال آنکه گشتی در توییتر نشان از وسعت این موضوع در سراسر جهان دارد.

با مراجعه به App Status گوگل، همه‌ی سرویس‌های ارائه شده توسط این کمپانی در حالت سبز قرار دارند، از این رو به نظر می رسد مشکل مورد نظر حل شده است. گوگل پیش از این نیز مشکلاتی را در سرویس‌های خود شاهد بود که به سرویس لاگین اپلیکیشن‌های غیرگوگلی مربوط می‌شد.

آیا شما نیز در ساعات گذشته برای دسترسی به سرویس تقویم گوگل با مشکلاتی روبرو بوده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات