گوگل کیفیت تصاویر سرویس نقشه و گوگل‌ اِرث را افزایش داد

جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در دو سرویس نقشه و Google Earth خود، خدمات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید شما با این سرویس‌ها می‌توانید از نمای بالا تصاویر واقعی و ماهواره‌ای کل جهان را در اختیار داشته باشید. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل به تازگی کیفیت تصاویر ماهواره‌ای را در سرویس‌هایی نظیر Maps و Earth افزایش داده است. حال در ادامه روند فعالیت این کمپانی در ارائه تجریه کاربری بهتر به کاربران، تصاویری با رزولوشن بسیار بالا را در دو سرویس یاد ارائه داده است. این تصاویر به لطف داده‌های جدیدی که توسط ماهواره Landsat 8 به دست آمده و علاوه بر این تکنیک‌های جدید پردازش تصویر گوگل نیز برای ارائه کیفیت بالاتر در این عکس‌ها بکار گرفته شده‌اند.

با توجه به یکی از تصاویر نمونه این شرکت (تصاویر پایین مطلب) شما قادر خواهید بود تفاوت بین نمونه قدیمی و جدید را بخوبی مشاهده کنید. همه چیز در تصاویر جدید یاد شده با کیفیت بالاتری نمایش یافته و بخش‌های محو کمتری در آن دیده می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از گوگل‌اِرث یا سرویس نقشه گوگل، خودتان تصاویر دیگری را مشاهده کرده و تفاوت در کیفیت را بهتر دریابید. 

تصاویر با کیفیت گوگل مپز

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات