گوگل اپلیکیشن live support را برای دستگاه های نکسوس منتشر می کند

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس گزارشی جدید، گوگل در حال کار بر روی یک اپلیکیشن پشتیبانی اختصاصی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی نکسوس است. نام این اپلیکیشن Live Support است و می‌توان همیشه از طریق آن نسبت به رفع مشکلات دستگاه خود اقدام کنید. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بر اساس شایعه‌ای جدید، ظاهرا گوگل در حال آماده‌سازی یک اپلیکیشن برای دستگاه‌های نکسوس است تا در آینده به دارندگان این محصولات امکان دسترسی به اپلیکیشن live support را بدهند. در حالی که اطلاعات چندانی از روش عملکرد این اپلیکیشن وجود ندارد اما این اپ احتمالا مانند تبلت‌های سری فایر آمازون کار خواهد کرد. اپلیکیشن جدید بنا به گزارش‌ها در حال حاضر Google Support نامیده شده است. کاربران می‌توانند از دیگران به منظور رفع مشکلات یا تنظیم اختیارات کمک بگیرند. حال به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن قرار است برای دستگاه‌های نکسوسی منتشر شود. در همین زمینه بد نیست یادآور شویم که بر اساس شایعه‌های موجود اواخر سال جاری اندروید N برای دستگاه‌های نکسوس عرضه خواهد شد.

علاوه بر این بنا به گزارش‌ها Google Support از قابلیت اشتراک گذاری نمایشگر نیز بهره می‌برد که از این طریق می‌تواند به افراد کمک کند تا صفحه‌نمایش یکدیگر را به منظور ارائه راهنمایی بهتر و نیز رفع مشکلات مشاهده کنند. البته که برای استفاده از این قابلیت پیش از نمایش تصویر صفحه‌نمایش کاربر به وی اطلاع‌رسانی می‌شود و همچنین اگر کاربر اجازه اشتراک گذاری تصویر نمایشگر را صادر نکند این عمل رخ نخواهد داد.

علاوه بر پشتیبانی زنده، این اپلیکیشن امکان کمک به کاربران را به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته فراهم می‌کند که از این نظر هم امکانات این اپلیکیشن تقریبا شبیه آنچه آمازون در Mayday ارائه می‌دهد است. بدین طریق تمامی دارندگان نکسوس می‌توانند هر زمانی که مشکلی برای دستگاه آن‌ها رخ داد و بدون توجه به ساعت و روز، آن را به منظور دریافت راهنمایی بیان کنند. جدا از اینکه وجود داشتن چنین اپلیکیشنی هنوز به طور کامل مشخص نشده، اطلاعات دیگری نیز در مورد این اپلیکیشن در دسترس وجود ندارد.

البته آنچه که دقیقا این اپلیکیشن ارائه خواهد کرد از نام آن قابل حدس زدن است. با در نظر داشتن عبارت live support (پشتیبانی زنده) در ذهن، امکان دارد اساسا این اپلیکیشن امکان کنترل دستگاه را به شخص پشتیبانی کننده به صورت مستقیم واگذار خواهد کرد که البته این مورد در شرایطی رخ می‌دهد که خود کاربر چنین درخواستی کرده باشد. از این روش امکان انجام تنظیمات مربوطه برای رفع مشکلات یا پاسخ به سوالات کاربران به صورت مستقیم توسط اپراتورهای پشتیبانی بر روی دستگاه انجام می‌شود. پس از اجرای این اپلیکیشن، اولین موردی که بررسی می‌شود این است که دستگاه شما نکسوس است یا خیر. چراکه این اپلیکیشن همانطور که اشاره شد فقط با دستگاه‌های سری نکسوس گوگل همخوانی دارد و دیگر گوشی‌های هوشمند امکان استفاده از آن را نخواهند داشت. بدین طریق با اپ مورد بحث می‌توان بدون مراجعه به وب‌سایت‌های اینترنتی یا سایر منابع برای رفع مشکلات و سوالات گوشی یا تبلت نکسوس خود اقدام کنید. در زیر تصویری از این اپلیکیشن را مشاهده می‌کنید.

live support

نظر شما در این باره چیست؟ ارائه یک اپلیکیشن مخصوص برای رفع مشکلات کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند تا چه حد می‌تواند در رضایت خریداران تاثیرگذار باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات