آپدیت اندروید 6 مارشمالو برای نسل اول گلکسی A7 منتشر شد

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تا کنون کمپانی‌های زیادی از جمله سامسونگ، گوشی‌های خود را به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی کرده‌اند. امروز این غول کره‌ای بروزرسانی اندروید مارشمالو را برای نسل اول Galaxy A7 منتشر کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گلکسی A7 از جمله محصولات میان‌رده و پر فروش سامسونگ است که امسال نیز نسخه‌ی ۲۰۱۶ آن عرضه شده است. امروز خبری منتشر شده که نسل اول این گوشی در کشور روسیه، بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را دریافت کرده است. همچنین نسخه‌ی جدیدی از راهنمای کاربر گلکسی اِی 7 در دانلود سنتر سامسونگ قرار گرفته است. در این راهنما دستورالعمل استفاده از ویژگی‌های اندروید ۶.۰.۱ شامل Doze و Google Now on Tap اضافه شده است.

متاسفانه به نظر می‌رسد هنوز هم خبری از Themes Store نیست و کاربران باید از گزینه‌های پیش‌فرض که سامسونگ زمان عرضه آنها را نصب کرده است، استفاده کنند.

اگر گلکسی اِی 7 دارید و می‌خواهید ببینید جدیدترین نسخه‌ی اندروید برای شما منتشر شده باید از طریق منوی تنظیمات (Settings) به آدرس About Device > Software Update > Update Now بروید. به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک دارندگان سری اول گلکسی A5 نیز می‌توانند اندروید مارشمالو را دریافت کنند. ضمن اینکه راهنمای کاربران نیز برای این گوشی منتشر می‌شود. البته هنوز تاریخ انتشار اندروید ۶ برای نسل اول گلکسی اِی 5 مشخص نشده ولی معمولا سامسونگ بعد از انتشار جدیدترین نسخه‌ی راهنمای کاربر، بروزرسانی اندروید را منتشر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات