در واتساپ هر روز ۱۰۰ میلیون تماس صوتی برقرار می شود

جمعه ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
واتساپ که مالک آن هم اکنون کمپانی فیسبوک است، یکی از بزرگ‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا محسوب می‌شود. براساس اخبار جدید مشخص شده که روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون تماس صوتی توسط واتساپ برقرار می‌شود. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

واتساپ اعلام کرده که هر روز در بستر این پیام‌رسان بیش از ۱۰۰ میلیون تماس صوتی برقرار می‌شود.

تماس‌های صوتی به‌تازگی به اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ اضافه شده و در واقع سال گذشته شاهد اضافه شدن این قابلیت بودیم. اما با توجه به همین بازه زمانی، شرکت واتساپ می‌گوید کاربران از این ویژگی به منظور برقراری ارتباط استفاده می‌کنند. افراد از این پیام‌رسان به منظور برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان و خانواده خود بهره می‌برند. آنچه جالب توجه به نظر می‌رسد، این است که رفته رفته افراد به جای استفاده از تماس‌های تلفنی معمولی به سمت استفاده از اپلیکیشن های پیام‌رسان سوق یافته‌اند که در این زمینه اپلیکیشن پیام‌رسان فیسبوک و واتساپ دو مورد از بزرگ‌ترین سرویس دهندگان پیام‌رسانی جهان هستند که روزانه توسط میلیون‌ها نفر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

علاوه بر این، براساس جدیدترین آمار و ارقام مشخص می‌شود که ارتباط بین واتساپ و Twilio تا چه حد است. به‌عنوان یک سرویس ارتباطی ابری، واتساپ محاسبه کرده که حداقل ۱۵ درصد از درآمد سه‌ماهه اولیه ۲۰۱۶ خود را از بخش صوتی بدست آورد. همچنین هیچ قرارداد همکاری بلندمدتی بین دو شرکت یاد شده وجود ندارد. پلفترم پیام‌رسانی واتساپ از سرویس‌های صوتی Twilio و محصولات پیام‌رسانی این شرکت به مظور تأیید هویت کاربرانی که در این سرویس تازه ثبت نام می‌کنند استفاده می‌کند.

واتساپ در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. نظر شما در این مورد چیست؟ شما تا چه حد از واتساپ به منظور برقراری تماس‌های صوتی با دیگران استفاده می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات