هواوی رابط کاربری Emotion UI 5.0 را پاییز منتشر می‌‌کند

چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی نیز مانند بسیاری از تولیدکنندگان چینی، همواره از رابط کاربری اختصاصی خود برای اندروید استفاده کرده است. گفته می‌شود این غول چینی برای پاییز نسخه‌ی پنجم رابط کاربری Emotion UI را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
تبلیغات

هواوی همیشه سعی کرده نگاه ویژه‌ای به رابط کاربری گوشی‌های اندرویدی خود داشته باشد. رابط کاربری این کمپانی که با نام Emotion UI شناخته می‌شود، تا امروز پیشرفت‌های زیادی داشته است. رابط کاربری هواوی که همواره به دلیل شباهت به رابط گوشی‌های آیفون مورد انتقاد بوده، تا امروز پیشرفت‌های زیادی داشته است و رفته‌رفته توانسته محبوبیت خود را به دست آورد.

امروز خبری منتشر شده که هواوی رابط کاربری Emotion UI 5.0  را همراه با تغییرات اساسی برای فصل پاییز منتشر می‌کند.

براساس اخبار منتشر شده از منابع موثق، هواوی روی بروزرسانی بزرگ رابط کاربری جدید خود کار می‌کند که گفته می‌شود شباهت‌های زیادی با اندروید خام دارد. رابط کاربری Emotion UI 4.1 که آخرین نسخه‌ی منتشر شده تا امروز است، مانند نسخه‌های قبلی خود تفاوت زیادی با ظاهر اندروید دارد و از ساختار پیچیده همراه با منوهای رنگارنگ بهره می‌برد.

به گفته‌ی لی چانگژو، مدیر بخش موبایل هواوی، با ساده‌سازی رابط کاربری جدید می‌توان مشتریان بیشتری را از بازارهای غربی جذب کرد. با این وجود، چانگژو نیز به طرفداران هواوی این اطمینان را داده است که قابلیت سفارشی‌سازی و عملگرهای اختصاصی هواوی که نقشی اساسی در رابط کاربری EMUI دارند، حذف نخواهند شد.

انتظار می‌رود رابط کاربری Emotion UI 5.0 سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران قرار گیرد و پیش‌بینی می‌شود این اتفاق با رویداد IFA 2016 برلین همزمان باشد. قرار است در این نمایشگاه از نسخه‌ی جدید سری میت رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات