احتمال معرفی پرچمدار جدید شیائومی، Mi Note 2 در تیر ماه

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
بنا به گفته مدیرعامل شیائومی این کمپانی قصد دارد در ماه جولای (تیر) یک محصول با مشخصات یک پرچمدار معرفی کند. بسیاری بر این باورند که احتمالا این محصول Mi Note 2 خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موسس و مدیرعامل کمپانی شیائومی Lin Bin اعلام کرده که شرکت متبوعش در ماه جولای (تیر) یک محصول پرچمدار را معرفی خواهد کرد، بنابراین تنها چند هفته تا این ماه باقی مانده است. در هرحال وی هیچگونه اشاره‌ای به نام محصول جدید شیائومی نکرده و فقط از عبارت پرچمدار برای آن استفاده کرده است. اما آنچه باعث تعجب می‌شود آن است که ماه آینده این محصول را رسما خواهیم دید. اما با این وجود در شایعه‌های مختلف حدس‌هایی زده شده که نام این گوشی‌هوشمند چه خواهد بود.

برخی شایعه‌ها حاکی از آن است که پرچمدار ماه آینده شیائومی، Mi Note 2 است. پیش از این نیز شنیده‌ بودیم که این محصول به زودی معرفی خواهد شد و اگر گوشی‌هوشمند مورد اشاره مدیرعامل شیائومی همین گوشی باشد تعجب چندانی نمی‌کنیم. احتمال دیگری وجود دارد که بر اساس آن محصول جدید این شرکت Mi Edge خواهد بود. ساخت این گوشی‌هوشمند از اواخر سال ۲۰۱۴ در شایعات مختلف اعلام شده است. اگر قرار باشد روزی شاهد چنین محصولی باشیم قطعا با توجه به نامی که برای آن در نظر گرفته شده احتمالا باید انتظار نمایشگری خمیده در اندازه‌های ۵.۵ و ۵.۷ اینچی را داشته باشیم.

xiaomi

در مورد مشخصات فنی هم می‌توان انتظار بالایی از Mi Note 2 داشت. گفته شده که این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود که نسبت به اسنپدراگون ۸۲۰ روی فرکانس کاری بالاتری کار می‌کند. در کنار این چیپ، انتظار می‌رود Mi Note 2 از ۶ گیگابایت رم پردازشی بهره ببرد که البته گفته می‌شود میزان رم در مدل‌های مختلف، متفاوت خواهد بود. بر اساس شایعات اولیه گفته می‌شد که این محصول احتمالا با دوربین دوگانه عرضه می‌شود. اینکه Mi Note 2 با دوربین دوگانه عرضه شود ممکن است صحت داشته باشد چراکه در گزارش‌های چند وقت اخیر که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده گفته می‌شود شیائومی و اوپو و اپل در حال کار روی دوربین‌های دوگانه برای اضافه کردن این ماژول‌ها به گوشی‌های هوشمند خود هستند.

یک احتمال دیگر این است که شاهد معرفی Xiaomi Notebook باشیم. پیش از این اطلاعات دیگری از این محصول فاش شده و در واقع در شایعات شش ماه اخیر چندین مرتبه اخباری در مورد این محصول منتشر شده است. گفته شده که Notebook تابستان سال جاری معرفی خواهد شد و به همین دلیل برخی احتمال می‌دهند در مراسم ماه جولای، محصولی که معرفی خواهد شد Notebook شیائومی است. اما باید گفت که هنوز هیچکدام از این گفته‌ها را نمی‌توان به طور کامل تایید کرد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم شیائومی چه محصولی را ماه آینده معرفی می‌کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات