گوگل میانبرهای کاربردی جدیدی را به Now on Tap اضافه می‌کند

شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل یک بروزرسانی جدید برای قابلیت Now on Tap ارائه کرده که امکانات آن را افزایش داده و در واقع این ویژگی را کاربردی‌تر از قبل می‌کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قابلیت Now on Tap گوگل ممکن است تحت تاثیر ویژگی‌های هوش مصنوعی این کمپانی قرار گرفته باشد، اما گوگل همچنان در حال تست ویژگی‌های جدیدی است تا Now on Tap را کاربردی‌تر از قبل کند. بنا به اعلام 9to5Google کاربرانی که از نسخه ۶ آزمایشی اپلیکیشن رسمی Google App استفاده می‌کنند می‌توانند قابلیت Now on Tap را از طریق صفحه‌اصلی یا از طریق میانبرهای جدید در لانچر خود فعال کنند. این میانبرها به کاربران امکان ایجاد یادآورهای جدید، تنظیم هشدار و مسیریابی به مکان‌های ذخیره شده مثل خانه یا محل کار را می‌دهد. پیش از این فعال کردن Now on Tap از طریق صفحه‌خانگی اندروید امکان انجام هیچ یک از کارهایی که به آن‌ها اشاره شد را نمی‌داد و فقط امکان رفتن به Google Now از این طریق فراهم بود.

Now on Tap به عنوان بخشی از بروزرسانی اندروید مارشمالو در سال گذشته منتشر شد. این قابلیت طراحی شده تا امکانات متنی و پیشگویانه گوگل‌ناو را به هر اپلیکیشن اندرویدی بیاورد. این قابلیت به راحتی و با نگه‌داشتن کلید Home در دستگاه‌های اندروید در دسترس قرار می‌گیرد و اطلاعات مختلف و نیز پیشنهاداتی را به کاربر نشان می‌دهد. 

قابلیت Now on Tap به این زودی‌ها از اندروید حذف نخواهد شد.

بروزرسانی جدید این بخش تغییرات قابل توجهی را اعمال نکرده است. هوش مصنوعی محاوره‌ای گوگل‌ناو در اپلیکیشن پیام‌رسان جدید Allo و بلندگوی هوشمند Google Home بکار گرفته شده است. هفته گذشته نیز گوگل قابلیت جستجوی متنی و تصویری را در بروزرسانی Now on Tap به آن اضافه کرد. با استفاده از این روش کاربران می‌توانند پیشنهادات و لینک‌های بیشتری را بر اساس آنچه که واقعا می‌خواهند نرم‌افزار گوگل به آن‌ها ارائه دهد، مشاهده کنند.

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات