Smart Glow نوآوری جدید سامسونگ در نمایش اعلان های گوشی های هوشمند

جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Smart Glow نام یک قابلیت جدید است که گفته شده در گوشی‌های سامسونگ استفاده خواهد شد. این قابلیت جایگزین لامپ‌های LED هشدار در گوشی‌های هوشمند خواهد شد و به صورت یک نوار روشن در اطراف دوربین پشتی دستگاه عمل خواهد کرد. احتمال استفاده از این قابلیت در گلکسی نوت ۷ وجود دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال کار بر روی قابلیتی جدید به نام Smart Glow است. این قابلیت به صورت یک نوار روشن در اطراف دوربین پشتی خواهد بود و به جای لامپ‌های LED امروزی برای نمایش اعلان‌ها و نوتیفیکیشن‌ها استفاده خواهد شد.

طبق گزارش منتشر شده، این نوار نورانی برای اعلان‌های مختلف مانند کم شدن شارژ، نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌ها و تماس‌ها و غیره، نورهای رنگی مختلفی خواهد داشت. بعلاوه، Smart Glow در زمانی که کاربر قصد دارد با دوربین پشتی تصاویر سلفی ثبت کند نیز مفید خواهد بود. زمانی که کاربر قصد دارد با دوربین پشتی گوشی عکس سلفی بگیرد، نوار نورانی در زمان تشخیص چهره در قاب دوربین، به صورت چرخشی روشن خواهد شد و این بدان معنا است که یک چهره تشخیص داده شده و تا چند ثانیه‌ی دیگر تصویر ضبط خواهد شد.

هنوز به طور کامل مشخص نیست که کدام‌یک از گوشی‌های سامسونگ به این قابلیت مجهز خواهند شد اما احتمال استفاده از آن در Galaxy J2 که در بازار هند عرضه می‌شود زیاد است. برخی خبرها نیز حاکی از آن است که این قابلیت در گلکسی نوت ۷ نیز استفاده خواهد شد. در تصاویر منتشر شده که در ادامه می‌ببید اطلاعاتی از نحوه‌ی کار Smart Glow توضیح داده شده است.

smart glow
smart glow
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات