عرضه ۲۱۳ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی تا سال 2020

پنج‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تقاضا برای گجت‌های پوشیدنی رفته رفته افزایش پیدا می‌کند، بطوریکه براساس آخرین گزارش IDC میزان عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی تا سال ۲۰۲۰ با افزایشی ۲۰ درصدی به بیش از ۲۱۳.۶ میلیون دستگاه خواهد رسید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گزارش جدید منتشر شده توسط IDC نشان از این دارد که عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی با افزایشی ۲۹ درصدی در مقایسه با سال گذشته به رقم ۱۰۱.۹ میلیون دستگاه افزایش پیدا می‌کند. این موسسه انتظار دارد تا رشد عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی در چند سال آینده با رقم ۲۰ درصد ادامه داشته و مجموع عرضه‌ی گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ میلادی به بیش از ۲۱۳.۶ میلیون دستگاه برسد.

سهم دستبندهای هوشمند سلامتی نظیر محصولاتی که توسط کمپانی‌هایی چون فیت بیت روانه‌ی بازار می‌شود کمی بیش از ۵۰ درصد است، در حالی که ساعت‌های هوشمند در حدود ۴۰ درصد از بازار را در اختیار دارند. IDC انتظار دارد تا سهم ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های سلامتی تا سال ۲۰۲۰ تغییر کند، بطوریکه براساس برآوردهای انجام شده، ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۵۲ درصد از سهم بازار را در اختیار خواهند داشت، در حالی که دستبندهای هوشمند سلامتی تنها ۲۸.۵ درصد از سهم بازار را در اختیار خواهند گرفت.

IDC پیش‌بینی کرده تا سهم گجت‌های پوشیدنی نظیر عینک‌ها و لباس‌های هوشمند نیز تا سال ۲۰۲۰ با افزایش قابل توجهی همراه شود، بطوریکه سهم یک درصدی این حوزه در سال جاری به ۸.۸ درصد تا سال ۲۰۲۰ افزایش خواهد یافت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات