ال جی گوشی هوشمندی با قابلیت شارژ بوسیله تشدید مغناطیسی می‌سازد

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت کره‌ای ال‌ جی به تازگی اقدام به ارائه‌ی نوآوری‌های جالبی در صنعت ساخت گوشی موبایل کرده است. اخیرا گزارشی از دستاورد تازه‌ی این شرکت منتشر شده که ادعا می‌کند ال‌جی در حال ساخت تلفن همراه هوشمندی است که بوسیله‌ی تکنولوژی تشدید مغناطیسی، به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند ال‌جی در حال ساخت تلفن همراهی است که برای شارژ از تکنولوژی تشدید یا رزونانس مغناطیسی استفاده می‌کند. این تکنولوژی امکان شارژ بدون سیم گوشی را تا فاصله‌ی نه چندان زیاد ۲.۷۵ اینچی فراهم می‌کند.

تکنولوژی مغناطیسی دیگری که تا کنون برای شارژ بی‌سیم استفاده می‌شد، القای مغناطیسی نام داشت که در آن تکنولوژی نیاز بود تا دستگاه با پایه‌ای تماس فیزیکی داشته باشد. اما تشدید مغناطیسی این اجازه را به کاربر می‌دهد تا گجت خود را بدون تماس با پایه و از فاصله‌ای تا حداکثر ۲.۷۵ اینچ شارژ کند. نکته‌ی دیگر در مورد این تکنولوژی این است که تشدید مغناطیسی می‌تواند تا توان ۷ وات را فراهم کند و در نتیجه سرعت شارژ آن نیز بالا است و کاربر می‌تواند گجت خود را به طور میانگین در مدت زمان یک ساعت شارژ کند.

برخی تولیدکنندگان دیگر تلفن‌های همراه هوشمند نیز در حال طراحی و توسعه‌ی محصولاتی هستند که با این فناوری شارژ شود. به طور مثال، انتظار می‌رود شرکت‌هایی مانند میزو، اوپو و هواوی تا سال آینده دستگاه‌هایی مجهز به شارژ تشدید مغناطیسی به بازار عرضه کنند. اما گزارش منتشر شده عنوان می‌کند که ال‌جی توسعه‌ی محصول خود را پایان داده و این محصول برای عرضه به بازار آماده است و شرکت کره‌ای منتظر زمان مناسب برای عرضه‌ی عمومی این گوشی تلفن همراه به بازار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات