جوان ترین توسعه دهنده حاضر در مراسم WWDC 2016

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جوان‌ترین توسعه‌دهنده‌ی حاضر در مراسم سالانه‌ی توسعه‌دهندگان اپل موسوم به WWDC یک دختر ۹ ساله‌ی هندی است. آنویتا ویجی (Anvitha Vijay)‌ تا‌کنون دو اپلیکیشن به نام خودش منتشر کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آنویتا ویجی (Anvitha Vijay)‌ دختر ۹ ساله‌ی هندی تبار استرالیایی است که در مراسم سالانه‌ی توسعه‌دهندگان اپل WWDC 2016 به عنوان جوان‌ترین توسعه‌دهنده شرکت کرده است. ویجی پس از این که بورسیه‌ی اپل برای توسعه‌ی نرم‌افزار را دریافت کرد، در مراسم سالانه‌ی این شرکت حضور یافت.

تمرکز آنویتا در توسعه‌ی اپلیکیشن‌های آموزشی برای کودکان است که برای این کار از یادگیری‌های خواهر کوچک‌ترش الهام می‌گیرد. اپلیکیشن‌هایی که او تولید کرده، Smartkins Animal و Smartkins Rainbow Colours هستند. اپلیکیشن اول ۱۰۰ نام و صدای حیوانات محتلف را به کودکان آموزش می‌دهد و اپلیکیشن دوم برای آموزش رنگ‌ها به کودکان مفید است.

smartkins

این توسعه‌دهنده از زمانی که ۷ ساله بوده شروع به یادگیری کدنویسی کرده است. او در ابتدا با استفاده از فیلم‌های آموزشی یوتیوب شروع به یادگیری کرده و اولین اپلیکیشن خود را با نام GoalsHi در تعطیلات تابستانی نوشته است. آنویتا جایزه‌ی ۱۰ هزاردلاری OzApp استرالیا را در سال ۲۰۱۵ برای این اپلیکیشن دریافت کرده است. او پس از دریافت این جایزه گفته بود که می‌خواهد به یک کارآفرین نمونه تبدیل شود. او در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرده که کدنویسی چالش بزرگی برای او بوده و خوشحال است که درگیر آن شده است.

او برای شرکت در کنفرانس سالانه‌ی اپل از ملبورن به سان‌فرانسیسکو سفر کرده و امیدوار است که بتواند تیم کوک را در جریان این مراسم ملاقات کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات