بخش پیام رسان اپل با ایموجی ها و قابلیت‌ های جدید بروزرسانی شد

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
در جریان کنفرانس WWDC 2016 اپل از تغییرات جدیدی که در پیام رسان iMessages اعمال شده سخن گفت. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند از اپلیکیشن‌های شخص ثالث به طور مستقیم در این اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده کنند. در ادامه مطلب با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بخش پیام‌رسانی در iOS 10 تغییرات اساسی داشته است و همانطور که طی WWDC امسال اعلام شد، حالا امکان ارسال ایموجی‌های فراوان در بخش ارسال پیام وجود دارد. همچنین قابلیت جدیدی در اختیار توسعه‌دهندگان شخص ثالث قرار گرفته تا بتوانند قابلیت‌های بیشتری را برای سیستم ایجاد کنند.

بزرگترین تغییر یک سیستم چندرسانه‌ای بسیار غنی و جدید است که به کاربر امکان قرار دادن لینک‌ ویدیوهای یوتیوب را بدون خارج شدن از اپلیکیشن iMessages می‌دهد. شما می‌توانید همچنین از افکت حبابی برای تغییر روش نمایش پیام‌ها پس اینکه تایپ می‌شوند، استفاده کنید. امکان انتخاب کلمات مشخص با رنگ نارنجی به کاربران اجازه می‌دهد تا کلمات یاد شده را به شکلک‌های مرتبط تبدیل کنند. دیگر تغییرات این بخش شامل متن‌های دستنویس و امکان استفاده از شکلک‌هایی با ابعاد بزرگتر می‌شود.

imessages ios 10

تغییر بزرگی که در بخش پیام‌رسان اعمال شده، یک فرصت جدید برای یکپارچه‌سازی قابلیت‌های شخص ثالث با سیستم پیام‌رسانی اپل است. یک برنامه سیستمی جدید به نام Message Apps به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بتوانند اپلیکیشن‌های شخص‌ثالث دیگر را به App Drawer اپلیکیشن iMessages اضافه کنند. اپ‌دراور iMessage با کشیدن انگشت به سمت بالا در دسترس قرار خواهد گرفت.

imessages

اپلیکیشن‌هایی که به iMessages اضافه می‌شوند می‌توانند شامل چند عکس ساده (استیکر) باشند یا قابلیت‌های ویژه اپ‌های شخص ثالث را می‌ةوان به صورت مستقیم در مکالمات با سایر افراد بکار گرفت. در نمونه‌ای که اپل در جریان کنفرانس WWDC امسال به نمایش درآورد، Federghi از این ویژگی برای هماهنگ کردن یک سفارش غذای گروهی از طریق Federghi که با iMessages یکپارچه شده، استفاده کرد. از دیگر اپلیکیشن‌های اضافه شده به iMessages می‌توان به Square Cash و اپل موزیک اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات