امکان حذف اپلیکیشن های پیشفرض iOS فراهم شد

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
با انتشار اپلیکیشن‌های پیشفرض سیستم‌عامل iOS در فروشگاه اپ‌استور، گفته می‌شود که قابلیت حذف اپ‌های پیشفرض این سیستم‌عامل فراهم خواهد شد. همچنین کاربران می‌توانند با این تغییر از اپلیکیشن‌های شخص ثالث به جای اپ‌های از پیش‌نصب شده استفاده کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تغییر بزرگی که به نظر می‌رسد به لطف عرضه iOS 10 در دسترس قرار گیرد مربوط به بخش اپلیکیشن‌ها است. اپلیکیشن‌های پیشفرض اپل در اپ‌استور منتشر شده‌اند که این اتفاق باعث می‌شود کاربران iOS امکان حذف اپ‌های از پیش نصب شده بر روی آی‌دیوایس‌های خود را حذف کنند. این اقدام همچنین می‌تواند به این معنی باشد که کاربران قادر به نصب و استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث به عنوان اپلیکیشن‌های پیشفرض خواهند بود.

این ویژگی می‌تواند به عنوان مثال امکان استفاده از اپلیکیشن جیمیل یا اسپارک را به عنوان اپ پیشفرض مدیریت ایمیل در اختیار کاربران iOS قرار دهد. همچنین در این حالت می‌توان از اسپاتیفای به جای اپلیکیشن پیشفرض موزیک iOS بهره برد.

اپلیکیشن‌هایی که تا به این لحظه در اپ‌استور منتشر شده‌اند هواشناسی, ساعت, یادداشت‌های صوتی, ویدیوها, Tips, Stocks, یادآورها, پادکست‌ها, نوت‌, موزیک, نقشه, ایمیل, فروشگاه آیتونز فیس‌تایم, مخاطبان, قطب‌نما, تقویم و ماشین‌حساب هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات