اپل تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد دلار به توسعه دهندگانش پرداخت کرده است

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
دقایقی پیش کنفرانس توسعه دهندگان اپل آغاز شد که در آن اپل آمار جالب توجهی را در مورد تبادلات مالی و آمار توسعه‌دهندگان برای پلتفرم این کمپانی ارائه کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

دقایقی دیش کنفرانس توسعه دهندگان اپل آغاز شد و تیم کوک در همان ابتدای کار آماری را از عملکرد توسعه‌دهندگان و تبادلات مالی بین این کمپانی و توسعه‌دهندگان ارائه کرد. براساس اطلاعات ارائه شده اپل از اولین روز شروع به کار فروشگاه اپلیکشن‌های این کمپانی بیش از ۱۳ میلیون توسعه دهنده برای گجت‌های اپلی اپلیکیشن توسعه داده‌اند. اپل در ازای توسعه‌ی این اپلیکیشن‌ها، بیش از ۵۰ میلیارد دلار درآمد را به توسعه دهندگان پرداخت کرده است که رقم بسیار بالایی برای یک فروشگاه با عمر ۸ ساله است.

همانطور که اشاره کردیم، اپل استور کار خود را هشت سال پیش آغاز کرد، در حالی که تنها ۵۰۰ اپلیکیشن داشت، اما آمار اپلیکیشن‌های منتشر شده در این فروشگاه این روزها از مرز ۲ میلیون اپلیکیشن گذشته است. ضمنا کاربران گجت‌های اپلی بیش از ۱۳۰ میلیارد بار اپلیکیشن را از این فروشگاه دانلود کرده‌اند.

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل بیش از ۵۰۰۰ نفر از توسعه‌دهندگان حاضر شده‌اند که ۱۲۰ نفر از آن‌ها کمتر از ۱۸ سال سن دارند. یکی از توسعه دهندگان دختر خردسالی است که تنها ۹ سال سن داشته و به اعتقاد تیم کوک وی روزی به یک توسعه دهنده‌ی شناخته شده تبدیل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات