جمع بندی کنفرانس بتسدا در نمایشگاه E3 2016

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
کنفرانس بتسدا در E3 امسال ۶:۳۰ دقیقه صبح امروز برگزار شد که در آن اخبار بسیاری از جمله انتشار Fallout 4 و Doom برای هدست واقعیت مجازی وایو نیر اعلام شد. در ادامه علاوه بر مرور اخبار مهم، می‌توانید ویدیوی این کنفرانس را نیز دانلود کنید.
تبلیغات

لحظاتی پیش، کنفرانس کمپانی بتسدا در نمایشگاه E3 2016 به اتمام رسید و با این کنفرانس، به طور رسمی کار نمایشگاه E3 آغاز شد. زومجی با همکاری آپارات به پوشش همزمان این رویداد پرداخت و حال شما می‌توانید تمامی تریلرها و اخبار این کنفرانس را در این مطلب مشاهده کنید.

امسال، دومین سالی بود که کمپانی با سابقه بتسدا، در نمایشگاه E3 تصمیم به برگزاری کنفرانس مجزا کرده بود. پس از طوفانی که این کمپانی سال گذشته برگزار کرد، بسیاری منتظر بودند تا ببیند Bethesda Softworks، امسال برای طرفداران خود چه برنامه‌ای دارد. این کمپانی نشان داد که مانند سال گذشته، با دستی پر پا به نمایشگاه گذاشته است.

اولین و شاید یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات این رویداد، معرفی رسمی نسخه جدید مجموعه Quake با نام Quake Champions بود. این خبر، باعث شد بسیاری از طرفداران قدیمی این مجموعه، هیجان‌زده بشوند. هرچند که اطلاعات بیشتری از این بازی ارائه نشد و اعلام شد که در جریان نمایشگاه Quake Con، طرفداران می‌توانند انتظار اطلاعات بیشتری درباره بازی را داشته باشند.

از طرف دیگر، بالاخره تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Dishonored 2 نیز مشخص شد و در ادامه محتوای الحاقی زیادی برای بازی‌هایی مانند Fallout 4 و Elder Scrolls Online معرفی شد. یکی دیگر از اخبار بزرگ این کنفرانس، تایید ساخت نسخه ریمستر بازی Skyrim برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی بود.

اگر شما از جمله کسانی بودید که در زمان پخش این کنفرانس بیدار بودید، حتما پوشش همزمان این کنفرانس را که زومجی با همکاری آپارات انجام داد، دیده‌اید.

اگر هم فرصت تماشای زنده این کنفرانس را نداشته‌اید یا برخی از نمایش‌ها یا اخبار این رویداد را از دست دادید، حالا می‌توانید همه اخبار و تریلرهای مربوط به کنفرانس بتسدا امسال را به صورت یک‌جا مشاهده کنید. 

E3 2016 bethesda
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات