رویترز: آمازون سرویس استریم موسیقی برای رقابت با اسپاتیفای ارائه می‌کند

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد پس از اپل، حال نوبت به آمازون رسیده تا سرویس استریم موسیقی خود را رونمایی کند. به گزارش رویترز، آمازون سرویس استریم موسیقی خود را با هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی ۹.۹۹ دلار از اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

براساس گزارش رویترز، آمازون نیز در نظر دارد تا سرویس اشتراک موسیقی خود را برای رقابت با اسپاتیفای معرفی کند. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارند که این سرویس با هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی ۹.۹۹ دلار از اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. آمازون در نظر دارد تا طیف گسترده‌ای از موسیقی‌های ممکن را در آرشیو سرویس خود جمع آوری کرده و در اختیار کاربرانش قرار دهد. از جمله‌ی رقبای سرویس این کمپانی می‌توان به اسپاتیفای، اپل موزیک و گوگل پلی موزیک اشاره کرد. پیش از این شایعاتی در خصوص عرضه‌ی سرویس استریم موسیقی توسط آمازون در ژانویه سال جاری میلادی به گوش رسیده بود.

در حال حاضر آمازون سرویسی را با عنوان Prime Music به کاربرانش ارائه می‌کند که یک برنامه‌ عرضه شده روی حق اشتراک سالیانه‌ی آمازون است، حال آنکه سرویس جدید استریم موسیقی آمازون جدا از سایر خدمات ارائه شده توسط این کمپانی خواهد بود. ‌آمازون در پی آن است تا راهکاری را پیش روی کاربران قرار دهد که مجموعه‌ی کاملی از موسیقی‌های مورد نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها قرار دهد. به طور حتم این سرویس می‌تواند به افزایش فروش و محبوبیت محصول دیگر این کمپانی نظیر بلندگوی اکو کمک کند. این بلندگو که به دستیار صوتی هوشمند الکسا مجهز است، با وجود سرویس استریم موسیقی با مجموعه‌ی کاملی از موسیقی‌ها نیز می‌تواند محصولی دوست داشتنی برای کاربران باشد.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا آمازون برای جلب نظر کاربران بیشتر، امکانات و قابلیت‌های دیگری را نیز در سرویس استریم موسیقی خود ارائه خواهد کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات